Kokesz Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 WitamWlasnie poj godziny temu ogladalem SRAD 750 z rku 1997. Silnik ma wstawiony od 99 czyli z wtryskiem. Motocykl bardzo ladny... fakt ze malowany drugi raz na oryginlne barwy ale zadnych popekanych plastikow ani wyraznych rys na silniku lub wydechu, ogranicznik ok, rama tez, zadnych wgiec, wszystko wydaje sie byc cacy... Odpalam silnik kontrolka cisnienia oleju gasnie szybko, silnik ladnie pracuje z kompletnym wydechem yoshimura:) Ale slychac jakies male stuki w silniku... po jakims czasie jak silnik sie rozgrzal stuki zanikly ale za to wchodzi nowa diagnoza... mianowicie gdy odkrecam manetke i puszczam silnik opada z obrotow i przy juz nizszych obrotach slychac jakby grzechotke w silniku, wydaje sie jakby w jego gornej czesci. Co to moze byc? Czy ten typ tak ma? Moze zawory? Z tego co sprzedajacy mi mowil to twierdzi ze w silnikach na wtrysku srada nie reguluje sie zaworow... ze niby maja samoregulacje (nie bardzo mi sie chce wierzyc). Rozumiem ze gaznikow nie ma w silniku 99 :icon_mrgreen: ale regulacja zaworow powinna sie odbywac. Sprzet jest ladny i nie drogi bo 2300 eur (brakuje mu tylko lusterek no i strzeba wymienic olej z uszczelniaczami w przednim zawieszeniu). Gosc czasami latal nim po torze ale nie sadze zeby przesadzil z jazda (chociaz nigdy nie wiadmo...) Olej wymienial troche pozno bo co 6tys mil . Aha jescze jedna ciekawostka... mowil ze w roku 2004 silnik z roku 1999 byl kupiony nowy i nie uzywany!!! Czy to jest mozliwe??? Pozdrawiam i bardzo prosze o opmoc i opinie w tej sprawie oraz jakies ewentulane rzeczy na jakie mialbym zwrocic uwage przy kupnie tego sprzetu. Bym prosil o szybkie posty bo chcialbym motocykl kupic do konca tygodnia jesli jest tego warty... a takie okazja (jezeli jest to okazja) to zadko sie trafiaja. Pozdro wszystkim i z gory dziekuje,Kokesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Grzechotać może łańcuszek rozrządu jeżeli słyszysz to w górnej części silnika. Gościo to jakiś ściemniacz i nie wierz w jego bzdurne opowieści. Zawory w SRADZIE powinno się regulować ( w sportach trudno spotkać hydrauliczną regulację :icon_mrgreen: ). Albo klijent jest zielony z mechaniki, albo udaje głupa. Skoro zajezdził już jeden silnik to pewnie i o ten nie dbał. Weż kogoś z doświadczeniem i niech pomoże ci przy zakupie, żebyś nie wwalił się w minę. Ja bym jeszcze dla pewności sprawdził ciśnienie w silniku i zobaczył czy nie puszcza kopcia. Wątpię też żeby gościa było stać na kupienie nowego silnika ( to się nie opłaca ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 w PL nie ma czegoś takiego jak okazja :icon_mrgreen: pees. sprawdź jeszcze czy nie ma luzów na tarczach z przodu a grzechocze na 99% rozrząd tak jak Ci Jacek napisał -a żeby zrobić go dobrze to droga impreza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.