Hard Core DTM Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Niedawno kupiłem aprilie Sr50 . Motorek jest sprowadzony z holandii . Jednak motorek nie chodzi tak jak ma byc . Niezawsze chce wejsc na oboroty . Jak juz wejdzie to dostaje niezłego kopa . Miałem podobny problem jak chciałem załorzyc srozkowy filter powietrza do poprzedniego skutera jaki miałęm Yamaha Why . motrek dławił sie powietrzem . Przy aplili jed podobnie . Czy ktos nie mógł by mi pomuc i przyjechac . Mysle ze do rególacji jest gaznik . Sam tego nie potrafie . Jesli by sie3 ktos znał na tym to bardzo prosił bym o pomoc. Prosze o kontakt emajlowy [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Albo masz jakieś lewe powietrze gaźnik filtr powietrza, albo za dużo paliwa dostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Jakis koles prze ch*j zrobił dziure w puszcze filtra powietrza . Ja ją tymczasowo zaklejiłem tasmą klejacą . Motorek zaczoł troszke lepiej chodzic . Ale to jeszcze nie jest to . Nie chce wejsc czasem na wieksze obroty , tak ze wleke sie np pod górke 30km/h , wiem ze skuter powinien tam dawac wiecej i nie na tych obrotach . Czasem jak wejdzie na wiesze obroty to potrafi z nich spasc. nigdy jeszcze nie stanoł. Na początku jedzie na wolnych obrotach a puzniej dostaje kopa i bardzo ładnie sie zrywa . Wiem ze motorek ma miec tego kopa odrazu jak pociągne za maneke gazu. Mysle ze do rególacji jest gaznik jednka ja jeszcze zamało wiem o jego rególacji . Dlatego prosze o pomoc kogos doswiadczonego , kto mógłby przyjechac i zobaczec co mu dolega i pomuc w jego nalerzytym ustawieniu. Mieszkam w woj. Małopolskim w Limanowej . Jeżeli motorek by ładnie chodizł po rególacji to oczywiscie odpałił bym kase dla tego kto go wyrególuje. aha jeszcze jedno nie szkam jakiegos chłystka co mu sie zdaje ze umie bo z kumplem regółowali motorynke i jakos chodziła . Prosze pisac na meja [email protected] , albo dzwonic 604992410 (prosic Kube). Bardzo prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 a rolki jak wyglądają? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Wyreguluj gaźnik, ustaw dobrze iskrę, ale i tak wydaje wygląda na to jakbyś miał nieszczelności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Z tego co wiem to Sr to maja zapłon elektroniczny tak więc o zadnym ustawianiu nie mam mowy . Po drugie iskra jest dobra , po trzecie to nie umiem rególowac gaznika (poprostu nie chce cos zje*ac jak nie mam w tym wprawy) . A co do tych rolek to nie wiem jakie są bo jeszcze nie sprawdzałęm . w ogóle do czego one służa?? Jezeli by były zdarte to chyba by szarpało ale motor wchodził by na obroty .Moja Sr jest chłodzona powietrzem i leci w maxie 70km/h , wiem ze napewno ma leciec wiecej (80km/h) Dlatego poczebóje specjalisty który z skuterami miał do czynienia . Rada typu wyrególuj zapłon , albo gaznik nic mi nie daje . Bo moze to nie gaznik , a zeczywiscie rolki . Dlatego najlepiej jak by ktos mógł przyjechac i zobaczyc. Mógłbys mi opisac po czym poznac ze rolki są zdarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Oj tam, co z tego, że elektroniczny, ważne w którym momencie (ile mm przed GMP) ma iskrę, to jak nie można ustawić?To jeżeli sam nie dajesz rady, to może jakiś kumpel - znawca albo mechanik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 jeśli rolki są lekkie to będzie wchodził na obroty ale sie nie rozpędzał zbyt mocno (lekkie roki = przyśpieszenie) jeżeli rolki są ciężkie to Vmax się zwiększa, jeżeli rolki są do dupy to skuter będzie szalał jak po**bany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Drogi kolego własnie oto mi chodzi zeby znalesc znawce mechanika który mógłby mi w tym pomuc . Nie chce oddac do prawdziwego zakładu bo w takim zakładzie to drogo , pozatym nie mam zwyczaju oddawac motoru do mechanika. Dlatego szukam na forum jakiegos motocyklisty z okolic Limanowej który by mi pomugł . A co do tych rolek to dzis sciągłem dekiel . I stwierdzam ze sprzęgło i pasek jest ok. , A na rolki to nie paczyłęm bo one są chyba za tą pierwszą siajba od paska . Nie zdaje sie mi zeby to były roki . Miałes juz kiedys taki przypadek ze rolki były zjechane ?? Mogłbys mi go dokładnie opisac . O tym ze waga rolki decydóje o jego prędkosci , zrywie i szarpaniu to wiedziałem wczsniej , ale jak zachowóje sie motor na zezartych rolkach to nie widziałem. Ja jednka sądze ze to cos z gaznikiem i dostarczaniem nie odpowiedniej mieszanki paliwa i powietrza(którego mojim zdaniem jest zaduzo) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 jeżeli uważasz że to gaźnik to przeczyść go i wyreguluj od nowa, o rolkach wiem bo raz testowałem zachowanie skutera na przeróżnych rolkach i czasami przy lekkich było h*jowo, zostalem przy srednio ciezkich i skuter byl zrywny i dosc szybki. nie wiem gdzie jest limanowa wiec ci nie pomoge... :D a srka jeszcze na gazniku to pewnie ta starsza co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 dobra , a czy mógł by mi ktos wytłumaczyc jak wyrególowac gaznik w sr-ce. jest to rocznik 95 , chłodzona powietrzem , po jednej stronie na naklejce pisze SR Replica , a po drugiej samo SR . Niektórzy mówią ze to wersja różniaca sie malowaniem , ale nie są tego pewni . Czym różni sie ta wersja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.