bartek_CBR Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 o normalna chodzi mi o taka jaka byla, typowo sportowo turystyczna... o normalna chodzi mi o taka jaka byla, typowo sportowo turystyczna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Jeśli opony są dobrane zgodnie z zaleceniami to pozostaje Ci tylko pamietac o tym, że przód może sie nie kleic tak miło jak tył do asfaltu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 IMO dla przeciętnego użytkownika bezpieczniej będzie jednak jak przód będzie lepiej trzymał niż tył :biggrin: W 900 RR SC28 dużym problemem jest 16" przednie koło - na rynku jest mały wybór opon w tym rozmiarze. Metzeler robi tylko Sportec'i M1 i M3 (ukierunkowane bardziej na sport), Pirelli ma w ofercie tylko Diablo (sport-turystyk), a np Continental tylko Contiforce (bardziej turystyczna niż sportowa). Aktualnie mam 2 komplety Pirelli Diablo z 16" przodem do RR'ki w atrakcyjnej cenie - zapraszam na priv :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.