szynka1987 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Witam. Sprzedalem swoje moto i teraz szukam czegos wiekszego, szybszego ale nie mniej terenowego jak xt350 :icon_mrgreen: w lesie xt 350 wystarczalo mi w zupelnosci, ale chcem teraz cos czym spokojnie bede mogl latac po asfalcie z predkoscia podrozna 120km/h. Zastanawiam sie nad dr650rs a xt600z. Oba moto z owiewka wiec na trasie chyba nie bede sie meczyl, ale czy takie moto nie bedzie sie meczyc zbytnio z predkoscia 120 na trasie??Ktory z tych dwoch jest bardziej terenowy, ma zywotniejszy silnik, jest tanszy w obsludze oraz ile trzeba polozyc $$ na zakup moto w dobry stanie?? Na co zwrocic uwage przy zakupie uzywki, oraz jak stwierdzic autentycznosc przebiegu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Tańsza będzie Yamaha. Kup TTR600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) TTR kosztuje ok 10 tys zl, jesli masz z 5 tys to polecal bym DR 650 DAKAR moto bardzo krotkie ale we 2 sie da rade wcisnac, mocniejsza o 5 - 8 kunia i ma lepciejsza zawieche ,ciezko wyczuc czy nie mina ,ale posluchaj zobacz czy nie kopci itd... Edytowane 8 Września 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka1987 Opublikowano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 pewnie i tak kupie twaroga :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 wiele osob twierdzi i ma w sumie racje kupic moto do remontu góry za mala kase ,kupujesz tlok - robisz szlif , pierscionki nowe , robisz glowice zmieniasz lancuszki i masz jak nowe i przez pare lat nie zagladasz do silnika a koszta nie takie duze ok 2 tys zl Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Kup xt 600 A jak na droge to xt 600e z rozusznikiem ,czhoc jak chcesz latac 120 na asfalcie bez szyby to zaopatrz sie w porzadny kask z dobra szybka:) Sam mam i latam po lesie i po drodze i sprawdz sie IDEALNIE. Ttr nie kupuj na droge.do lasu jak najbardziej ale na droge nie ma sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.