Gość centymetr_sześcienny Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 dzisiaj zapłaciłem na poczcie za filtr powietrza, który zamówiłem w sklepie internetowym. niestety okazało się, że filtr nie pasuje. czy istnieje możliwość odesłania filtra za zwrot pieniędzy?za pomoc z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 nie prosciej zadzwonic do sklepu?jak cos to powolaj sie na prawko rękojmi (poczytaj w necie o co chodzi) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Można a tu cytat z pewnej strony:"Czy mogę zwrócić zakupiony towar?Tak. Zwrot zakupionego towaru może nastąpić w wyniku postępowania reklamacyjnego oraz w przypadku zakupu dokonanego poza lokalem sprzedawcy (np. u nas w domu) i umów zawieranych na odległość (np. zakupionych przez telefon lub internet), a także gdy strony tak postanowiły.W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, mamy prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 10 dni od otrzymania towaru, a w przypadku kiedy sprzedawca nas nie poinformował o tym prawie to czas jego obowiązywania wydłuża się nawet do 3 miesięcy.Wysyłając towar do sprzedawcy należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość centymetr_sześcienny Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 ogromne dzięki marecki za info :biggrin: a co ze zwrotem pieniędzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 jak to dobry sklep idzie sie dogadać... oni nie lubią jak psuje się im opinie zadzwońi pogadaj wymień np na ten własciwy...powiedz że pokryjesz koszt wysyłki (jezeli to twoja wina) jeżeli ich bo wysłali zły np to sprawa prosta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.