Skocz do zawartości

rozrzad


wernerii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ponownie prosze o pomoc w złożeniu w całośc Kawassaki z 1000 .Rozebrałem przez swoją głupode rozrzad i zle go oznaczyłem .Przy skrecaniu pojawił sie problem ponownego poprawnego złozenia.Czy ktos z was dysponuje serwisówka lub wie jak odczytać oznaczenia na zębatkach wałków .Na zebatkach sa oznaczenia tj: EX,IN,EX ze strzałka AA pozatym zebatka jest tez odkrecana od wałka.Dramat juz nie mam pomysłów ,lato sie kończy a "Kawa "stoi w garzau 3mieś!!!!Ratujcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EX to walek od zaworow wydechowych (exchaust) - czyli tych lezacych po stonie kolektora wydechowego :D

 

IN to walek od zaworow dolotowych (intake).

 

 

Na zebatkach powinny byc takze naciecia (linie), ktore pozycjonuje sie do powierzchni pokrywy zaworow (tak aby naciecie pokrywalo sie liniowo z plaszczyzna powierzchni do ktorej przykreca sie pokrywe).

 

Dodatkowo, pomiedzy tymi nacieciami powinno zmiescic sie okreslona ilosc oczek lancuszka rozrzadu (ile -> patrz serwisowka).

 

To tyle jesli chodzi o ogole zasady, ktore wystepuja w 99% silnikow. Poza tym bez serwisowki sie nie obedzie bo jest jeszcze kilka detali, ktore moga byc rozne w zaleznosci od modelu.

 

Link do serwisowki zapewne znajdziesz na tym 4um (np. tutaj)

********************

Triumph Speed Triple :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...