wernerii Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 WitamPonownie prosze o pomoc w złożeniu w całośc Kawassaki z 1000 .Rozebrałem przez swoją głupode rozrzad i zle go oznaczyłem .Przy skrecaniu pojawił sie problem ponownego poprawnego złozenia.Czy ktos z was dysponuje serwisówka lub wie jak odczytać oznaczenia na zębatkach wałków .Na zebatkach sa oznaczenia tj: EX,IN,EX ze strzałka AA pozatym zebatka jest tez odkrecana od wałka.Dramat juz nie mam pomysłów ,lato sie kończy a "Kawa "stoi w garzau 3mieś!!!!Ratujcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 EX to walek od zaworow wydechowych (exchaust) - czyli tych lezacych po stonie kolektora wydechowego :D IN to walek od zaworow dolotowych (intake). Na zebatkach powinny byc takze naciecia (linie), ktore pozycjonuje sie do powierzchni pokrywy zaworow (tak aby naciecie pokrywalo sie liniowo z plaszczyzna powierzchni do ktorej przykreca sie pokrywe). Dodatkowo, pomiedzy tymi nacieciami powinno zmiescic sie okreslona ilosc oczek lancuszka rozrzadu (ile -> patrz serwisowka). To tyle jesli chodzi o ogole zasady, ktore wystepuja w 99% silnikow. Poza tym bez serwisowki sie nie obedzie bo jest jeszcze kilka detali, ktore moga byc rozne w zaleznosci od modelu. Link do serwisowki zapewne znajdziesz na tym 4um (np. tutaj) Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.