cabaniero Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Właściwie w temacie zostało już wszystko powiedziane...dodam tylko, że w serwisówce stoi wyraźnie napisane , że inspekcję luzu zaworowego dokonuje się co 24 tys km (17tys mil) ale właśnie sobie przeglądałem archiwalny numer ŚM z opisem TL1000S i tam podaje się że zawory w TL wymagają regulacji co 6 tys. km... no to kurde nie mała rozbieżność..w sumie budowa rozrządu w modelu S i R nie różni się chyba niczym...jedynie być może czasy otwarcia z zaworów są inne...jestem ciekawy jak jest w SV1000 i DL1000 co tam podają serwisówki odnośnie regulacji zaworów... może ktoś wie...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.