czarczi Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 witam tak jak w temacie skad ten silniczek wie kiedy otworzyc ten zawor np. przy 6000 rpm :) bo mam rozebrane moto i nie wiem do tego silniczka dochodza tylko 2 kabelki chyba od zasilania prosze napiszcie jak to dziala pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTwice Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 nie wiem jak w ktm, ale w mojej tzr ida 3 kabelki - +, masa, i jeden z modulu - pewnie podaje akutualne obroty. jak masz 2 to moze masa idzie po ramie? btw. ypvs - yamaha power valve system, czyli w ktm-ach sie to inaczej nazywa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 temat walkowany chyba ze 100 razy dziala na zasadzie takiej samej jak w DT a silnik w LC2 to to samo co w DT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 nie wiem jak w ktm, ale w mojej tzr ida 3 kabelki - +, masa, i jeden z modulu - pewnie podaje akutualne obroty. jak masz 2 to moze masa idzie po ramie? btw. ypvs - yamaha power valve system, czyli w ktm-ach sie to inaczej nazywa :biggrin: lc2 ma silnik jak w dt125 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.