Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...ID=2557&Page=1#

Zbieram opinie.

Co o tym sądzicie?

Czy się podoba?

Fajna nowość w "starym" stylu czy ślepy zaułek ewolucji?

Robi wrażenie chociaż nie w moim guście przynajmniej na razie :biggrin: :icon_razz:

,,CZŁOWIEK BEZ PASJI TO JAK DOM BEZ WŁAŚCICIELA "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, Pytanie do Szanownego Grona. Czy ktoś jest wstanie podpowiedzieć czym mogę skleić plastikowy kufer corbina? wszystko pasuje jak ulał. Mam dwa odłamy i i pęknięcie na długaci ok 50 cm po krzywiznach. Myślałem o kropelce i dodatkowo żywicy z włóknem od środka, czy jakiś inny klajster zastosować?. Będę wdzięczny za sugestie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej daj go do pospawania.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo sam to zrób. Wystarczy mała lutownica kolbową, taka jak dla elektroników (w każdym markecie typu CUSTORAMA), z nowych zszywek (to ostateczność) albo z drutu o podobnej średnicy narób kotwice wygięte jak zszywki tylko końcówki powyginaj w druga stronę. Jak rozgrzejesz plastik będziesz mógł powtapiać kotwiczki co centymetr albo dwa. Jak zrobisz całe pęknięcie to potem szpachla na zewnątrz do tworzyw i na końcu lakier aby zamaskować pęknięcie.

Miłej zabawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam

w zeszłym miesiącu zakupiłem Yamahę xv 1900 , wcześniej jeździłem VTX 1300 , pytanie moje brzmi : czy muszę zwracać szczególnie uwagę na jakieś rzeczy w tym motocyklu podczas eksploatacji. Jak już zdążyłem się zorientować to motocykl ten posiada wiele nowatorskich rozwiązań więc pytam żeby ustrzec się od ewentualnych szkolnych błędów. Pozdrawiam krzychu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Pytanie do Szanownego Grona. Czy ktoś jest wstanie podpowiedzieć czym mogę skleić plastikowy kufer corbina? wszystko pasuje jak ulał. Mam dwa odłamy i i pęknięcie na długaci ok 50 cm po krzywiznach. Myślałem o kropelce i dodatkowo żywicy z włóknem od środka, czy jakiś inny klajster zastosować?. Będę wdzięczny za sugestie. Pozdrawiam.

 

Są firmy które trudnią się spawaniem plastiku, ja swój pospawałem w takim zakładzie i trzyma jak należy , jest również w 100% szczelny

 

 

Nie do końca to jest prawdą.Olej smarujący silnik smaruje skrzynie i sprzęgło. Osobno jest tylko olej w przekładni łańcuchowej z prawej strony,a ona ze skrzynią nie ma nic wspólnego.

Mam pytanie w związku z tym, a mianowicie jak mogę sprawdzić poziom oleju w przekładni łańcuchowej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... jak mogę sprawdzić poziom oleju w przekładni łańcuchowej ??

 

Nie wiem co jest w środku silnika ale chyba nie jest to przekładnia łańcuchowa tylko tarcze sprzęgła przenoszące napęd na skrzynię. Ale mechanikiem nie jestem :bigrazz:

 

W deklu sprzęgła są trzy śruby do oleju (reszta to mocowanie mniejszego dekielka). Pierwsza ta największa (po prawej stronie środkowej części dekla) służy do wlewania oleju. Druga poniżej tej największej służy do kontroli stano oleju. Na dole po lewej stronie (pod deklem schowana za kablami) jest śruba spustowa.

 

Poziom oleju sprzęgła sprawdza się poprzez ustawienie motocykla w pionie i odkręcenie śruby kontrolnej (M6 pod śrubą wlewu oleju). Prawidłowy poziom jest wtedy gdy olej delikatnie wycieka tym otworem. Trzeba delikatnie pochylić motocykl w prawo.

 

Do wymiany potrzeba olej SAE80 0,55-0.6 L (w praktyce tyle weszło). Niestety ale że przy oryginalnych wydechach trzeba je zdemontować do wymiany oleju. Na szczęście ja mam akcesoryjne i poszło łatwo :biggrin:

 

Jak masz serwisówkę to jest to na stronach 3-13 i 3-14.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktos się orientuje w jaki sposób wymienić manetki w XV 1900? niby wszystko odkręciłem, jednak okazuje sie że trzymaja metalowe końcówki, które nie wiem jak są przymocowane.

W tych metalowych końcówkach masz zaślepkę ,pod nią jest śruba ,którą trzeba odkręcić .Manetka z lewej jest dodatkowo przyklejona,trzeba ją podważyć.Nową lewą tak samo się wkleja na klej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktos się orientuje w jaki sposób wymienić manetki w XV 1900? niby wszystko odkręciłem, jednak okazuje sie że trzymaja metalowe końcówki, które nie wiem jak są przymocowane.

dzięki bardzo, manetki wymienione :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Jestem forumowiczem od 4 lat,wcześniej jeździłem XVS 1100A, więc nie będę zanudzał Was tematami "o sobie". Od Jesienie 2010 posiadam Stratolinera, którego w ostatnie słoneczne dni 2010 roku próbowałem dotrzeć.

Wchwili obecnej mam przebieg całe 1200 km, więc wiele nim powiedzieć niemogę.

Pozdrawiam Wszystkich kolegów i czekam na rozwój tego działu. Mam tylko jedno pytanie:

Dlaczego w oryginalnej indtrukcji zalecają olej mineralny - i tylko mineralny. Nie chcę wywoływać dyskusji o tym który jest lepszy itd - bo wiemy wszyscy że to nie ma sensu .... ale o co chodzi z tym minerałem?

W serwisie w którym wymieniałem olej powiedziano mi iż to może mieć znaczenie - że jest układ olejowy zamknięty i chłodzone jest olejem denko tłoka. Ale czy to o to chodzi naprawdę, czy Pół syntetyk nie chłodził by denka tłoka i nie działał poprawnie w układzie zamkniętym ..... ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednio jeździłem podobną konstrukcją czyli XV 1600 i stosowałem pół syntetyk z Motula 5100 15W50.Przejechałem tym sprzętem 50ytś km.Obecnie poruszam się sprzętem też silnikiem chłodzonym powietrzem i stosuję pełny syntetyk 20W 50.Więc uważam że stosowanie lepszych olejów niż mineralny ma sens,ważne żeby specyfikacja była taka sama lub lepsza.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam pytanie do kolegów mechaników lub zaawansowanych użytkowników XV 1900.

Czy w motocyklu Yamaha XV1900 Stratoliner jest możliwość wymienienia wszystkich 4 świec "w trasie", czy potrzebny jest do tego celu serwis ze specjalistycznymi narzędziami?

Chodzi mi głównie o świece znajdujące się po prawej stronie cylindrów.

Zakładamy oczywiście że posiadamy przy sobie komplet kluczy płaskich i nasadowych i klucz do świec oczywiście.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz mi powiedzieć dlaczego chcesz to robić w trasie?Świece trzeba wymienić w garażu czy tez w warsztacie i spokój.W XV 1600 trzeba zdjąć bak w 1900 pewnie też .Świece wymieniałem średnio co 30 tyś km.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak... Posiadam ten motocykl od jesieni. Przejechałem nim dopiero 1500 km - więc jest w zasadzie nie dotarty i nie znam go. Wybieramy się na wiosnę w dłuższą podróż i nie wiem czy świece fabryczne nie padną w połowie trasy.

Wcześniej miałem XVS 1100 i awarie świec NGK były strasznie częste - do momentu kiedy nie założyłem oryginalnych!! świec irydowych NGK.

Co będzie teraz ? Czy wymienić na irydy DENSO przed wyjazem- bo NGK nie robi odpowiednich irydowych? Czy brać komplet świec w sakwę na wyjazd ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...