Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

przemo79, dnia 20 Marz 2014 - 18:37, napisał:

Witam jestem posiadaczem yamaha stratoliner xv1900 wczoraj wymieniłem akumulator stary był już za słaby aby naładować.więc kupiłem nowy w louisie.po przykręceniu kabli na wyświetlaczu oprócz wyzerowanej godziny pojawiła sie cyfra 12 wystraszyłem sie ze to jakiś błąd czy coś.ale odpaliłem pochodził troche i wyłączyłem.po chwili postanowilem spróbować ponownie i cyfra 12 znikła.wie ktoś z kolegów Dlaczego ta 12sie wyświetliła i co oznacza??? Za pomoc Dziękuję

 

To oznacza awarię czujnika położenia wału. Ale może to było związane z wymianą akumulatora lub słabym akumulatorem, więc jak się nie powtórzy to się nie przejmuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w każdej Yamaszce z kompem jest tak samo

 

 

Wkładamy kluczyk w stacyjke,czerwony przycisk po prawej stronie kierownicy ustawiamy w pozycji OFF
Wciskamy i przytrzymujemy jednocześnie przyciski SELECT i RESET.
Przekręcamy kluczyk do pozycji ON i trzymamy oba przyciski jeszcze przez 8 sekund,aż na wyświetlaczu pojawi sie napis ,,diag".
Puszczamy przyciski i ponownie wciskamy je na dwie sekundy aż pojawi sie napis ,,D01"
Od tego momentu przyciskiem RESET poruszamy sie wstecz a SELECTEM w przód.
Następnie najezdżamy na napis D61 i czekamy 30 sekund aby zmonitorowac wszystkie kody błędów,jeżeli jest tylko jeden to wyskoczy tylko jedna cyfra,jeżeli więcej to będą sie zmieniac co dwie sekundy.
Aby usunąc błędy wejdżmy na d62 i przełączmy czerwony przycisk w pozycje ON na 5 sekund,potem spowrotem w pozycje OFF.
Następnie wrócmy do D61 i sprawdżmy czy błędy znikły.

Edytowane przez trufel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz instrukcję z service manuala

 

DIAGNOSTIC MODE

Setting the diagnostic mode

1. Turn the main switch to “OFF” and set the engine stop switch to “ ”.

2. Disconnect the wire harness coupler from the fuel pump.

3. Press and hold the “RESET” switch, turn the main switch to “ON”, and continue to press the switch

for 8 seconds or more.

NOTE:

• All displays on the meter disappear except the clock and odometer/trip meter/fuel reserve trip

meter/clock displays.

• “dIAG” appears on the odometer/trip meter/fuel reserve trip meter/clock LCD.

4. Simultaneously press the “SELECT” and “RESET” switches for 2 seconds or more to activate the

diagnostic mode. The diagnostic code number “d01” appears on the clock LCD.

5. Set the engine stop switch to “ ”.

6. Select the diagnostic code number corresponding to the fault code number by pressing the “SELECT”

and “RESET” switches.

NOTE:

• To decrease the selected diagnostic code number, press the “RESET” switch. Press the “RESET”

switch for 1 second or longer to automatically decrease the diagnostic code numbers.

• To increase the selected diagnostic code number, press the “SELECT” switch. Press the “SELECT”

switch for 1 second or longer to automatically increase the diagnostic code numbers.



przemo79, dnia 24 Marz 2014 - 21:07, napisał:

Narazie ten błąd sie nie powtarza

 

To nie zaprzątaj sobie głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy! mam prośbę. Dodałem tu wiadomość specjalnie do Was o wyjeździe do Rumunii, ale admin przesunął go do działu turystyczno-wyjazdowego. Trochę to nie dobrze bo myślałem o wyjeździe jednorodnymi maszynami gdzieś dalej.

Moja prośba jest taka:

1. do admina ..... proszę nie usuwaj tej wiadomości :flesje:

2. do Was szanowni Koledzy: zajrzyjcie tu może uda się zmontować wyjazd z Wami: http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/166935-wyjazd-w-lipcu-do-rumunii-bulgarii/ :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie odnośnie kalksonów w naszych maszynach :). Mój XV ma bardzo słabe kalksony i zastanawiam się na zamontowaniem "fanfary"x2

http://allegro.pl/syrena-do-lodzi-klakson-fanfara-sygnal-dzwiekowy-i4080859384.html. Takie pyatnie czy orginalne klaksony są połączone przez przekaźnik, chodzi o to czy po podłączeniu "fanfar" nie uszkodzę sobie przełącznika klaksunu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalne słabe???

Moje są bardzo donośne i odpowiednie do wielkości i wyglądu motocykla. (mam oryginały)

W instalacji niema przekaźnika ani stycznika do sygnałów. Dwa sygnały (para) są połączone równolegle. Jeden przewód biegnie do wyłącznika, drugi do bezpiecznika.

Edytowane przez Soft
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje klaksony są bardzo słabe (również posiadam oryginały) :( myślałem, że to wina instalacji, podłączyłem bezpośrednio do aku i to samo :(. Czyli w takim wypadku potrzebny będzie przekaźnik do fanfar ? Może ktoś wie jaką wartość prądu wytrzyma taki włącznik klaksonu, nie chciał bym go spalić bo pewnie $ :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Koledzy mam kilka pytań:

1. Nie świeci stop przy maciśniściu nożnego hamulca.

2. Mechanior proponuje zalać oliwe Valvoline 20W50 - co o tym myslicie?

3. Czy ma ktoś instrukcję w j. polskim? (byłbym wdzięczny za udostępnienie.

Generalnie dopiero uczę się tego motonga i bez instrukcji ciężko mi w ogóle ogarnąć co gdzie się znajduje.

 

Dzięki za info

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XV 1900, dnia 30 Marz 2014 - 12:19, napisał:

Soft masz dwa sygnały :icon_question:

Tak mi się wydaje - że mam 2 (para wysokotonowy i niskotonowy)

Mają ładny, donośny dźwięk.

Na schemacie sprawdzałem są 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...