Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

Chyba przesadzasz.Po 1500 km świece chcesz wymieniać?Jeździłem zawsze na NGK i nigdy nie było problemu.Teraz w HD też jeżdżę na NGK.A trasy robiłem ok 4500-5000 km.Więc nie stresuj się niepotrzebnie. :smile:

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak... Posiadam ten motocykl od jesieni. Przejechałem nim dopiero 1500 km - więc jest w zasadzie nie dotarty i nie znam go. Wybieramy się na wiosnę w dłuższą podróż i nie wiem czy świece fabryczne nie padną w połowie trasy.

Wcześniej miałem XVS 1100 i awarie świec NGK były strasznie częste - do momentu kiedy nie założyłem oryginalnych!! świec irydowych NGK.

Co będzie teraz ? Czy wymienić na irydy DENSO przed wyjazem- bo NGK nie robi odpowiednich irydowych? Czy brać komplet świec w sakwę na wyjazd ?

 

Skąd wiesz jakie świece są w tym motocyklu fabrycznie? Szczerze mówiąc, mnie to nie zainteresowało :icon_biggrin:

 

Moim przejechałem 28 tys. przez dwa sezony i nic się nie dzieje ze świecami, więc chyba Twoje obawy są mocno przesadzone (też mam salonową nówkę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak... Posiadam ten motocykl od jesieni. Przejechałem nim dopiero 1500 km - więc jest w zasadzie nie dotarty i nie znam go. Wybieramy się na wiosnę w dłuższą podróż i nie wiem czy świece fabryczne nie padną w połowie trasy.

Wcześniej miałem XVS 1100 i awarie świec NGK były strasznie częste - do momentu kiedy nie założyłem oryginalnych!! świec irydowych NGK.

Co będzie teraz ? Czy wymienić na irydy DENSO przed wyjazem- bo NGK nie robi odpowiednich irydowych? Czy brać komplet świec w sakwę na wyjazd ?

Też jeżdziłem XVS1100, I oryginalne świece do tego modelu to nie irydyNGK, tylko NGK BPR-7 ES lub denzo, teraz mam

 

XV1900 i fabrycznie są zakładane [NGK-DPR8EA9] a irydy to DPR8EIX-9. Na tych możesz walić z rur ile wleżie i tak wytrzymają .

Edytowane przez 5555555555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd wiesz jakie świece są w tym motocyklu fabrycznie? Szczerze mówiąc, mnie to nie zainteresowało :icon_biggrin:

 

Moim przejechałem 28 tys. przez dwa sezony i nic się nie dzieje ze świecami, więc chyba Twoje obawy są mocno przesadzone (też mam salonową nówkę).

Jakie świece by nie były założone to przy tym przebiegu[28 tyś.] chyba czas na wymianę.Trzeba sprawdzić w instrukcji obsługi.Świece wymienia się po określonym przebiegu a nie wtedy gdy zaczną niedomagać.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie świece by nie były założone to przy tym przebiegu[28 tyś.] chyba czas na wymianę.Trzeba sprawdzić w instrukcji obsługi.Świece wymienia się po określonym przebiegu a nie wtedy gdy zaczną niedomagać.

Świece wymienia się nie po określonym przebiegu ,tylko wtedy gdy je wykręcisz i zobaczysz jak są wypalone i w jakim stanie są elektrody.

Edytowane przez 5555555555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdury piszesz.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śmigam tym i powiem że mam 30 tyś i coś lekko zwolnił

okazało się że to filtr powietrza

generalnie to super maszyna bardzo wygodna

jeszcze mnie nie zawiodła 4-7 tyś trasy bez dotyku

dobre spalanie odejście itd. :lalag:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...ID=2557&Page=1#

Zbieram opinie.

Co o tym sądzicie?

Czy się podoba?

Fajna nowość w "starym" stylu czy ślepy zaułek ewolucji?

 

http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...ID=2557&Page=1#

Zbieram opinie.

Co o tym sądzicie?

Czy się podoba?

Fajna nowość w "starym" stylu czy ślepy zaułek ewolucji?

 

Witam!

 

Zupełnie nowy na tym forum, ale także szczęśliwy posiadacz Stratonlinera XV 1900 od kilku dni, moto z USA Biała Perła wersja CHROME

Z dużym zaciekawieniem czytam pościki o tej naszej Lalce i powiem tak motor naprawdę jest potężny i budzi respekt.

Ja przesiadłem się z Dragstar XVS 650 Classic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam do Was pytanie w sprawie żarówek. W kierunkowskazach są żarówki pomarańczowe dwuwłóknowe ale trzybolcowe i to w dodatku jeden bolec jest płycej osadzony. Czy wiecie gdzie można takie żarówki kupić w Polsce ?

Edytowane przez Ziółek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam do Was pytanie w sprawie żarówek. W kierunkowskazach są żarówki pomarańczowe dwuwłóknowe ale trzybolcowe i to w dodatku jeden bolec jest płycej osadzony. Czy wiecie gdzie można takie żarówki kupić w Polsce ?

 

Wersja USA ?

 

W wersji europejskiej są jednowłóknowe chyba asymetryczne.

Dla lepszego efektu warto zastosować żarówki srebrne (nie przebijają przez klosze,

a migają na pomarańczowo) ładnie to wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam do Was pytanie w sprawie żarówek. W kierunkowskazach są żarówki pomarańczowe dwuwłóknowe ale trzybolcowe i to w dodatku jeden bolec jest płycej osadzony. Czy wiecie gdzie można takie żarówki kupić w Polsce ?

 

Wersja USA ?

 

W wersji europejskiej są jednowłóknowe chyba asymetryczne.

Dla lepszego efektu warto zastosować żarówki srebrne (nie przebijają przez klosze,

a migają na pomarańczowo) ładnie to wygląda

 

Tak wersja USA , jakieś szczegóły na temat tych srebrnych ? Problem tkwi w mocowaniu żarówek,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak masz wersję USA to pewnie kierunki świecą się razem z pozycją, a jak włączasz kierunkowskaz

to zaczynają migać (wydaje mi się że to jest niezgodne z polskimi przepisami).

 

http://images50.fotosik.pl/670/33ee231e76c0095e.jpg

Edytowane przez junkers111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam do Was pytanie w sprawie żarówek. W kierunkowskazach są żarówki pomarańczowe dwuwłóknowe ale trzybolcowe i to w dodatku jeden bolec jest płycej osadzony. Czy wiecie gdzie można takie żarówki kupić w Polsce ?

A pewny jesteś że są trzy bolcowe?We wszystkich sprzętach miałem normalne dwuwłóknowe z dwoma bolcami asymetrycznymi .W zależności jakiego koloru szkło było to albo białe albo pomarańczowe.Pomarańczowe kiedyś załatwiałem tu http://amerykany.pl/view/763 .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak masz wersję USA to pewnie kierunki świecą się razem z pozycją, a jak włączasz kierunkowskaz

to zaczynają migać (wydaje mi się że to jest niezgodne z polskimi przepisami).

Poradziłem sobie w prosty sposób. W lampie odłączyłem jeden kabelek i po sprawie.

 

A pewny jesteś że są trzy bolcowe?We wszystkich sprzętach miałem normalne dwuwłóknowe z dwoma bolcami asymetrycznymi .W zależności jakiego koloru szkło było to albo białe albo pomarańczowe.Pomarańczowe kiedyś załatwiałem tu http://amerykany.pl/view/763 .

Co do pewności czy są trzybolcowe to mam tą żarówkę przed sobą i tak własnie jest. Dwubolcowe asymetryczne o których piszesz są w tylnych kierunkowskazach.

 

 

Znalazłem fajna stronę w USA gdzie można zamówić każda cześć do motocykla (nie tylko naszego) w/g katalogu producenta. Ceny jednak są kosmiczne.

http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/chicagocycle/Yamaha_OEM/YamahaMC.asp?Type=13&A=548&B=40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam do Was pytanie w sprawie żarówek. W kierunkowskazach są żarówki pomarańczowe dwuwłóknowe ale trzybolcowe i to w dodatku jeden bolec jest płycej osadzony. Czy wiecie gdzie można takie żarówki kupić w Polsce ?

A pewny jesteś że są trzy bolcowe?We wszystkich sprzętach miałem normalne dwuwłóknowe z dwoma bolcami asymetrycznymi .W zależności jakiego koloru szkło było to albo białe albo pomarańczowe.Pomarańczowe kiedyś załatwiałem tu http://amerykany.pl/view/763 .

 

Dokładnie na pewno są 2-bolcowe (te 2-włóknowe mają 2 styki na dole żarówki) może o to chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...