motowojtas Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Witam!Problem wygląda nastepująco.... podczas jazdy gdy silnik sie nagrzejei przy wysokich obrotach cieknie mi olej ze skrzyni biegów.... niestety chyba trzeba bedzie rozpołowić silnik i wymienić uszczelki.... i tu moje pytanie... czy przy rozpoławianiu silnika trzeba wymienić terz simmeringi?? i jakie czesci mozna by wymienic przy okazji?? silnik ma jakies 8-9 tys po remoncie ale pracuje bardzo dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Przy rozpoławianiu silnika MBXa (HD08?) pamietaj o wymianie uszczelki pomiędzy karterami na nową, nie próbój silikonu i innych tego typu historii. Szkoda zdrowia bo ryzyko niepoprawnej pracy skrzyni jest spore. Wymień sobie wszystkie simmeringi (na wale, na wałku zmiany biegów) - śmiało możesz kupić Polskie. Jeżeli silnik był dobrze zrobiony 8 tysi temu to nie ma potrzeby wymiany łożysk które wytrzymują spokojnie 30 000 km normalnej jazdy. Pamiętaj, że do rozpołowienia silnika będziesz potrzebował ściągacza do koła magnesowego. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 własnie olej cieknie mi z uszczelki pomiedzy karterami w ogóle uszczelki w całym silniku są posmarowane czerwonym silikonem. Poprzedni wlasciciel twierdzi ze łozyska, tłok są kupowane orginalne w serwisie hondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Czerwony silikon może oznaczać brak uszczelek. Wyjęcie silnika z MBXa zajmuje słownie 20 minut a dla wprawionego jeszcze mniej. Rozbierz, wyczyść z silikonu załóż uszczele i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 chyba raczej dam komuś zeby mi to zrobił bo samemu sie boje... to nie simson....a ile wytrzyma tłokw mbx, u mnie jest oryginalny tłok hondy a silnik utrzymuje obroty na biegu jałowym nawet 1100 obr. min a zalecane obr to 1400- 1600 obr na min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Od simsona nie wiele się to różni , ja mając pojęcie tylko o silniku charta rozebrałem i złożyłem silnik mtxa z zamkniętymi oczami :D Te silniki robią 20-30 tysi zależnie od katowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.