Swiezak Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) Jestem tu pierwszy raz wiec witam wszystkich serdecznie. JESTEM NOWICJUSZEM I MALO SIE ZNAM NA MOTOCYKLACH WIEC CHCIALBYM ZAPYTAC CZY WARTO KUPIC COS TAKIEGO. Cena jest bardzo atrakcyjna ale czy to nie jest jakas mina? ile w kawie moze kosztowac remont? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=121320416 ewentualnie cos takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M263311prosze napiszcie mi prosze czy warto zainteresowac sie jedna z tych 2 maszyn Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez Swiezak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davgor Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Jestem tu pierwszy raz wiec witam wszystkich serdecznie. JESTEM NOWICJUSZEM I MALO SIE ZNAM NA MOTOCYKLACH WIEC CHCIALBYM ZAPYTAC CZY WARTO KUPIC COS TAKIEGO. Cena jest bardzo atrakcyjna ale czy to nie jest jakas mina? ile w kawie moze kosztowac remont? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=121320416 ewentualnie cos takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M263311prosze napiszcie mi prosze czy warto zainteresowac sie jedna z tych 2 maszyn witam, jeżeli już się interesować to tylko tym drugim egzemplarzem. cena wydaje się adekwatna to stanu wizualnego i najprawdopodobniej nie ma żadnych stuków w silniku co trzeba omijać szerokim łukiem.jeśli chcesz kupić to weż to moto do serwisu (oczywiście przed transakcja)niechaj to zawodowi mechanicy sprawdzą.sportowe sprzęty z małą pojemnośćią to nie jest wybitnie trwały towar.życzę owocnego szukania, ps. okazje zostaw naiwniakom i innym takim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelir1 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Żaden z tych moto :D szukaj dalej :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiezak Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Żaden z tych moto :D szukaj dalej :crossy: a dlaczego twierdzisz ze ten 2 tez jest kiepski moglbys mi to wytlumaczyc bo wiesz nie znam sie za dobrze wiec ja nie wiem dlaczego ....dzieki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 szczerze mówiąc nie kupiłbym takiej małej szlifierki bo to juz moze być mocna dobite , nie lepiej sie rozejrzeć za jakąś ładnie utrzymaną ZZRką 600 co prawda poj. nieco wieksza ale w mocach juz az tak wielkiego skoku nie ma a ZZR to czesciej do turystyki uzywany a z ZXRem 400 kazdy wie co sie robi :D To takie moje skromne zdanie - wybór nalezy do Ciebie . Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiezak Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 no niby masz racje ale ja poszukam jednak takiej 400 bo to bedzie moje pierwsze moto a 600 to juz za duza:/ jak sie poducze to bede myslal nad wiekszym;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 (edytowane) Do nauki to kup gs 500. Nie jest to rakieta ale nie jest to szlifierka a przebieg momentu obrotowego jest taki ze jest w miare elastyczny. Motocykl popularny, tani w eksploatacji i jest duzo ofert. Poza tym ta kawa ma 65 konikow a tyle to nie ma np xj 600 diversion, gpz 500, cb 500. Te motocykle sa ok 60 konne. Tylko ze maja moment obrotowy, sa wygodniejsze i oszczedniejsze. Czesci tez sa latwiej dostepne. Edytowane 17 Sierpnia 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlekosh Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 (edytowane) niesugeruj sie poj. aż tak bardzo 400ccm i tak zapier... (np. RS250) jak niemiałeś wcześniej styczności wogule z motocyklami to proponował buym Ci na początek coś mniej sportowego. pzdr. :D Edytowane 17 Sierpnia 2006 przez mlekosh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M259435 :icon_question::D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 I znowu jak zawsze dla początkującego Gsa proponują ale dlaczego??Jak ma jezdzić to tak samo bedzie sobie radził na GS jak i np. na bandicie albo GSX-f a jak ma sie rozwalić to się rozwali tak samo na ETZ250 jak i na zx-7 musi sobie zadać pytanie czy ma zamiar od początku jezdzić jak czubek czy ma olej w głowie i powoli bedzie się przezwyczajał do motoru,zdobywał doświadczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiezak Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 I znowu jak zawsze dla początkującego Gsa proponują ale dlaczego??Jak ma jezdzić to tak samo bedzie sobie radził na GS jak i np. na bandicie albo GSX-f a jak ma sie rozwalić to się rozwali tak samo na ETZ250 jak i na zx-7 musi sobie zadać pytanie czy ma zamiar od początku jezdzić jak czubek czy ma olej w głowie i powoli bedzie się przezwyczajał do motoru,zdobywał doświadczenie. No wlasnie masz racje:] dobrze gadasz do moto trzeba podejsc z pokara chodzi mi tu o poczatkujacych tyle ze nie chce jakiejs duzej pojemnosci bo one sa przewaznie ciezkie ja upatrzylem sobie kawe zxr 400 bo podoba mi sie ogolnie tylko musze poszukac pomocy w znalezieniu dobrego egzemplaza:] bo sam zbytnio sie nie znam .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 I znowu jak zawsze dla początkującego Gsa proponują ale dlaczego??Jak ma jezdzić to tak samo bedzie sobie radził na GS jak i np. na bandicie albo GSX-f a jak ma sie rozwalić to się rozwali tak samo na ETZ250 jak i na zx-7 musi sobie zadać pytanie czy ma zamiar od początku jezdzić jak czubek czy ma olej w głowie i powoli bedzie się przezwyczajał do motoru,zdobywał doświadczenie.Bo gs od zawsze byl uwazany jako dobry sprzet do nauki i taki tez jest. to chyba logiczne ze dlatego sie go poronuje. Bandit i gsx jest ciezki co moze niektorym przysporzyc klopotu. A gadanie o oleju w glowie mnie smieszy. Na poczatku kiedy to sie testuje motocykl i troche minie zanim zacznie sie poprostu jezdzic to oleju w glowie nie ma. Sek w tym zeby dobrac sobie taka maszyne ktora nas na poczatku nie zabije. Ja zaczalem w tym sezonie jezdzic i tez po 100km myslalem kurde brakuje ze 30KM. Ale co to za problem odkrecic na prostej. Gorzej kiedy sie przesadzi przed zakretem i trzeba go potem pokonac. Dobierac predkosc do zakretu i go dobrze pokonac trzeba sie nauczyc z czasem a maszyna ktora zbiera sie bardzo zwawo latwo moze poduscic mlodego kierowce do przesadzenia. Pojedzie sie z kolegami na szybszych maszynach i ambicja tez moze wziac gore nad rozumem. Duzo osob pisze: jak masz olej w glowie to bedzie ok, wszystko opanujesz i przezyjesz. Tylko kto teraz msyli o sobie: nie mam malo oleju to moze wezme cos slabszego. Jestesmy malo samokrytyczni i kazdy we wlasny mniemaniu ma olej w glowie. Na motocyklu okazuje sie potem co innego. ZXR nie bedzie zly na poczatek ale jego wada jest maly moment obrotowy wiec tylko dlatego odradzalem. No ale jak sie podoba to go trzeba kupic i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 trudno doradzić nie widząc sprzęta nawet na oczy. ze zdjęć nie zobaczysz jak zawieszenie, jak chodzi silniczek itd. ZXR400 to fajna szlifiera na początek przygody ze sportowymi motocyklami, jednak musisz przemyśleć czy faktycznie dasz sobie rade, jak bedzie z odkrecaniem manety itd... z tego co słyszałem aktualnie już o cześci nie jest tak trudno jak dawniej, w koncu kl 400 kierowana jest do Japonii i U.K. ze wzgledu na panujące opłaty za takie pojemności, w Polsce nie jest to lubiana klas, dlatego nie jest łatwo z odsprzedaniem takiego motocykla. pamietajmy tez ze silnik o mniejszej pojemności zazwyczaj wytrzymuje mniej, a tu wyciagniete jest z tego silnika przeciez nie mało. http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ZXR400,w,uzytku,1683.html dobra lekturka. motocykle z twoich linkow podobają mi się obydwa bo stan ze zdjęc zewnetrzny jest ok, ale trzeba zajrzeć jeszcze głebiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiezak Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 dzieki za wasze odpowiedzi ale ja i tak taki jestem ze jak sie upre to kupie to co chce:] no tak juz mam..:] i trudno to zmienic:] chce tylko znalesc odpowiedni motocykl ale to musze szukac z kims kto mi pomoze wybrac. A jeszcze mi powiedzcie ze jak ma niski moment obrotowy to znaczy ze kiepsko ciagnie z niskich obrotow tak? Ale mysle ze z tym nie bedzie problemu bo ja nie mam duzych umiejetnosci i nie bede jezdzil szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pracocholik Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Powiem tak 400 też nieżle pociągnie ,jak silnik jest zdrowy a musi to stwierdzić ktoś kto się na tym zna to Kawa jest ok .Nauczysz się opanowywać manetki i wszystko będzie dobrze. Życzę trafnego wyboru powodzenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.