Swiezak Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) Jestem tu pierwszy raz wiec witam wszystkich serdecznie. JESTEM NOWICJUSZEM I MALO SIE ZNAM NA MOTOCYKLACH WIEC CHCIALBYM ZAPYTAC CZY WARTO KUPIC COS TAKIEGO. Cena jest bardzo atrakcyjna ale czy to nie jest jakas mina? ile w kawie moze kosztowac remont? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=121320416 ewentualnie cos takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M263311prosze napiszcie mi prosze czy warto zainteresowac sie jedna z tych 2 maszyn Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez Swiezak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davgor Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Jestem tu pierwszy raz wiec witam wszystkich serdecznie. JESTEM NOWICJUSZEM I MALO SIE ZNAM NA MOTOCYKLACH WIEC CHCIALBYM ZAPYTAC CZY WARTO KUPIC COS TAKIEGO. Cena jest bardzo atrakcyjna ale czy to nie jest jakas mina? ile w kawie moze kosztowac remont? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=121320416 ewentualnie cos takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M263311prosze napiszcie mi prosze czy warto zainteresowac sie jedna z tych 2 maszyn witam, jeżeli już się interesować to tylko tym drugim egzemplarzem. cena wydaje się adekwatna to stanu wizualnego i najprawdopodobniej nie ma żadnych stuków w silniku co trzeba omijać szerokim łukiem.jeśli chcesz kupić to weż to moto do serwisu (oczywiście przed transakcja)niechaj to zawodowi mechanicy sprawdzą.sportowe sprzęty z małą pojemnośćią to nie jest wybitnie trwały towar.życzę owocnego szukania, ps. okazje zostaw naiwniakom i innym takim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelir1 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Żaden z tych moto :D szukaj dalej :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...