amigas Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Motorek ruszony po dłuższym postoju (nie ja ost jezdziłem) i tak. Kopajka kompletnie zablokowana. nie daje sie ruszyć tłokiem. Przy uruchamianiu na pych motorek nie daje się pchać do przodu zato rusza tłokiem przy ciągnięciu do tyłu. I jeszce jedna spr, po zdjęciu głowicy zero problemu z ruszaniem tłokiem za pomocą kopajki. Ki diabeł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Motorek ruszony po dłuższym postoju (nie ja ost jezdziłem) i tak. Kopajka kompletnie zablokowana. nie daje sie ruszyć tłokiem. Przy uruchamianiu na pych motorek nie daje się pchać do przodu zato rusza tłokiem przy ciągnięciu do tyłu. I jeszce jedna spr, po zdjęciu głowicy zero problemu z ruszaniem tłokiem za pomocą kopajki. Ki diabeł? Miałem tak samo przy krzywym korbowodzie, rozbierz silnik, sprawdź łożyska itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Tak to może być to co napisał marcpol.Napewno musisz rozebrać silnik.Ostatnio też miałem taki problem i się okazało, że to przez nowy prywaciarski wielowypust od kopadła który blokował całą skrzynię po złożeniu, bo był o milimetr za długi. Też wtedy tylko do tyłu dało się pchnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigas Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Motorek ma od nowosci 6 tys wsio procz tloko-cylindra wymienionego przez poprzedniego włąściciela jest fabryczne, jeźeli to pomoże, a co powiecie na moj pomysł - skrzywienie korobowodu? Dodam ze na sprzęgle sama kopajka sie przekręca i nawet bez sprzęgła i bez głowicy też, zero problemu. Aha wydech wyczyszcozny do zera:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Sory za OT ale amigas z kad jestes z Lodzi? tzn z jakiego osiedla :) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigas Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Widzew, konkretnie początek tuż za śródmieściem, Okolice waduktu na Kopcińskiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Widzew, konkretnie początek tuż za śródmieściem, Okolice waduktu na Kopcińskiego Acha Ok :) bo juz myslałem ze jestes człowiekiem którego to motorek stoi u mnie w boxie na teofilowie ;).... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Ja tego nie rozumiem, po ściągnięciu samej głowicy już nie ma problemu?To przecież nie gra roli, a napewno nie ma takiej kompresji, że nie umiesz kopnąć. Acha, nie wiem czy jak w charcie ale bynajmniej u mnie jak się zablokuje kopniak to trzeba motór trochę pchnąć na biegu czy to w przód czy tył.Silnika nie trzeba rozkładać skoro kopajka się kręci, bo myślałem o czymś innym. Tylko skrzywienie korbowodu nic by nie zmieniało. Może i głupie ale zobacz czy tłok nie bije w głowicę albo świecę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigas Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Pomyślałem o korbowodzie bo jak nie ma głowicy to cylinder am wieksza swobode drgan w ramach otworow na szpilki i moze wtedy to jakos przechodzi, acha w glowice ani w swiece nie bije zreszta bez swiecy tez nie kreci. Wiec myslałem o korbowodzie bo założenie głowicy usztywnia układ cylinder - kartery. Chyba, że źle mysle? Zalozylem nawet 2ga głowice od simsona tym razem (bo pasuje) i jest to samo:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Pomyślałem o korbowodzie bo jak nie ma głowicy to cylinder am wieksza swobode drgan w ramach otworow na szpilki i moze wtedy to jakos przechodzi, acha w glowice ani w swiece nie bije zreszta bez swiecy tez nie kreci. Wiec myslałem o korbowodzie bo założenie głowicy usztywnia układ cylinder - kartery. Chyba, że źle mysle? Zalozylem nawet 2ga głowice od simsona tym razem (bo pasuje) i jest to samo:/ Spróbuj bez głowicy, tylko dokręć śróbkami cylinder. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 kurczę dziwny ten chart hmmmm zdejmij wogle cylinder i podnieś korbowód na samą górę. W ten sposób zobaczysz czy przypadkiem wał sie nie rozjechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigas Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 (edytowane) Nic sie nie rozjechalo, nawet wal nie ma zadnego luzu pionowego:/ Dodam zdjecia tłoka bo go zdjąłem, moźe cos pomoże, choć bardziej stawiam na układ korobowodowy skoro tłok chodzi w cylindrze bez glowicy (choc juz nie z glowica i bez swiecy:/) prosze 1sze:)primo i 2gie:) Secundo:) dorzucam dodatkowo zdj cylindra:)Cylinderek Edytowane 16 Sierpnia 2006 przez amigas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Jednego jestem pewien, pierścienie i tłok do wymiany. :DMoże ty masz tam za ciasno, bo ktoś tak wsadził pierwszy lepszy tłok z pierścieniami w cylinder i tyle, wszystko blokuje, bo kompresja też daje swoje. Jedź do jakiegoś szlifierza niech pomierzy wielkość tłoka i cylindra (średnicę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Jedź do jakiegoś szlifierza niech pomierzy wielkość tłoka i cylindra (średnicę). A to trudno tak samemu wziac suwmiarke w łape i sprawdzic?? Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Veteranos to fajnie, że masz taką suwmiarkę, która mierzy tak dokłanie (do setek) i idzie wyczuć nią próg itd. :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.