Skocz do zawartości

[Chart]Blokuje kickstarter


amigas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Motorek ruszony po dłuższym postoju (nie ja ost jezdziłem) i tak. Kopajka kompletnie zablokowana. nie daje sie ruszyć tłokiem. Przy uruchamianiu na pych motorek nie daje się pchać do przodu zato rusza tłokiem przy ciągnięciu do tyłu. I jeszce jedna spr, po zdjęciu głowicy zero problemu z ruszaniem tłokiem za pomocą kopajki. Ki diabeł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motorek ruszony po dłuższym postoju (nie ja ost jezdziłem) i tak. Kopajka kompletnie zablokowana. nie daje sie ruszyć tłokiem. Przy uruchamianiu na pych motorek nie daje się pchać do przodu zato rusza tłokiem przy ciągnięciu do tyłu. I jeszce jedna spr, po zdjęciu głowicy zero problemu z ruszaniem tłokiem za pomocą kopajki. Ki diabeł?

 

Miałem tak samo przy krzywym korbowodzie, rozbierz silnik, sprawdź łożyska itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to może być to co napisał marcpol.

Napewno musisz rozebrać silnik.

Ostatnio też miałem taki problem i się okazało, że to przez nowy prywaciarski wielowypust od kopadła który blokował całą skrzynię po złożeniu, bo był o milimetr za długi. Też wtedy tylko do tyłu dało się pchnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motorek ma od nowosci 6 tys wsio procz tloko-cylindra wymienionego przez poprzedniego włąściciela jest fabryczne, jeźeli to pomoże, a co powiecie na moj pomysł - skrzywienie korobowodu? Dodam ze na sprzęgle sama kopajka sie przekręca i nawet bez sprzęgła i bez głowicy też, zero problemu. Aha wydech wyczyszcozny do zera:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tego nie rozumiem, po ściągnięciu samej głowicy już nie ma problemu?

To przecież nie gra roli, a napewno nie ma takiej kompresji, że nie umiesz kopnąć. Acha, nie wiem czy jak w charcie ale bynajmniej u mnie jak się zablokuje kopniak to trzeba motór trochę pchnąć na biegu czy to w przód czy tył.

Silnika nie trzeba rozkładać skoro kopajka się kręci, bo myślałem o czymś innym. Tylko skrzywienie korbowodu nic by nie zmieniało. Może i głupie ale zobacz czy tłok nie bije w głowicę albo świecę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyślałem o korbowodzie bo jak nie ma głowicy to cylinder am wieksza swobode drgan w ramach otworow na szpilki i moze wtedy to jakos przechodzi, acha w glowice ani w swiece nie bije zreszta bez swiecy tez nie kreci. Wiec myslałem o korbowodzie bo założenie głowicy usztywnia układ cylinder - kartery. Chyba, że źle mysle? Zalozylem nawet 2ga głowice od simsona tym razem (bo pasuje) i jest to samo:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyślałem o korbowodzie bo jak nie ma głowicy to cylinder am wieksza swobode drgan w ramach otworow na szpilki i moze wtedy to jakos przechodzi, acha w glowice ani w swiece nie bije zreszta bez swiecy tez nie kreci. Wiec myslałem o korbowodzie bo założenie głowicy usztywnia układ cylinder - kartery. Chyba, że źle mysle? Zalozylem nawet 2ga głowice od simsona tym razem (bo pasuje) i jest to samo:/

 

Spróbuj bez głowicy, tylko dokręć śróbkami cylinder. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie rozjechalo, nawet wal nie ma zadnego luzu pionowego:/

 

 

Dodam zdjecia tłoka bo go zdjąłem, moźe cos pomoże, choć bardziej stawiam na układ korobowodowy skoro tłok chodzi w cylindrze bez glowicy (choc juz nie z glowica i bez swiecy:/)

 

prosze

 

 

1sze:)

primo

i 2gie:)

 

Secundo:)

 

dorzucam dodatkowo zdj cylindra:)

Cylinderek

Edytowane przez amigas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednego jestem pewien, pierścienie i tłok do wymiany. :D

Może ty masz tam za ciasno, bo ktoś tak wsadził pierwszy lepszy tłok z pierścieniami w cylinder i tyle, wszystko blokuje, bo kompresja też daje swoje. Jedź do jakiegoś szlifierza niech pomierzy wielkość tłoka i cylindra (średnicę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do jakiegoś szlifierza niech pomierzy wielkość tłoka i cylindra (średnicę).

 

 

A to trudno tak samemu wziac suwmiarke w łape i sprawdzic??

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...