D.I.E.G.O. Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Witam. Mam Suzuki RG80 rocznik 90' i mam zablokowany 6 bieg. I mam takie pytanie.; czy w tychmotorach stosowano inne skrzynie niż z 6 przełożeniami? Czy były stosowane 5biegowe? A może to blokada? Jednak nie słyszałem żeby w RG była blokada na skrzyni. Co jest grane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 ja słyszałem że są wersje 5 biegowe, nawet i 4 chyba, albo masz coż zwalone z 6 biegiem albo gp niema poprostu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 rzobierz silnik i zobacz nie ma co gdybać Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 RG 80 miały 6 biegów. Nie było innych skrzyń. A co do 6 biegu musisz rozebrac silnik na pół i tam zerknac. Moze cos z wodzikiem. w Moim rg wypadal 6 bieg jak sie dodawalo gazu chyba ze jechales na 2tys obr :( Okazało sie ze wodzik sie w jakis sposob zplaszczyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D.I.E.G.O. Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 No tego sie obawiałem, bo żeby dojść do skrzyni to silnik na pół, dobrze że schematy mam to może uda mi sie go złożyć spowrotem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 O diego przesłał byś mi schematy silniczka na emaila [email protected] byłbym ci bardzo wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D.I.E.G.O. Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zapomniałem dodaż że jak próbuje wbić 6 to tak jakbym próbował z jedynki w dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yetirg80 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 diego moglbys mi tez wyslac schemat napoczte [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disarms Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Jeśli masz zdrowy silnik i nie chcesz go rozbierać a masz zębatki 17 i 42z to na 5 biegu będziesz miał vmax taki jak na standardowym przełożeniu tylko nie będziesz miał aż takiego przyspieszenia a rozbierzesz silnik gdy już będziesz musiał zrobić remont. RG zawsze miały 6 biegów. Chodziły plotki że w niemczech ostatni bieg był blokowany by spełnić u nich przepisy na motorower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.