Skocz do zawartości

Cieknie paliwo ale z kąt? HONDA MTX


kaskader8
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

do moderatorów: sorki ale pomyliłem dziąły i umieściłem w mechanice ogólnej również ten sam temat, sry../

 

Witam, dziś przechodze koło swojego motorq jak codzień a tu pod moja Honda mtx 80 rII plama benzyny. i czasem kapie albo leje sie ciurkiem paliwo z wężyka który jest wypuszczony w mniej więcej miejsce łańcucha. CO jest grane?? paliwo zakręcone, ostatni raz jezdziłem nic się nie działo. prosze o pomoc bo nie wiem od czego zacząć, jeszce sie temu tak dokładnie nie przypatrywałem, ale wolałbym mieć jakieś wzkazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do moderatorów: sorki ale pomyliłem dziąły i umieściłem w mechanice ogólnej również ten sam temat, sry../

 

Witam, dziś przechodze koło swojego motorq jak codzień a tu pod moja Honda mtx 80 rII plama benzyny. i czasem kapie albo leje sie ciurkiem paliwo z wężyka który jest wypuszczony w mniej więcej miejsce łańcucha. CO jest grane?? paliwo zakręcone, ostatni raz jezdziłem nic się nie działo. prosze o pomoc bo nie wiem od czego zacząć, jeszce sie temu tak dokładnie nie przypatrywałem, ale wolałbym mieć jakieś wzkazówki.

 

***to wezyk przelewowy z komory plywakowej gaznika. skoro cieknie to:

a) plywak sie zawiesil - ponapier***alaj w komore plywaka czyms najlepiej drewnianym - moze sie odwiesi;

b) zaworek iglicowy przepuszcza - do wymiany :)

c) a najlepiej to wyjac calosc, wyczyscic porzadnie, ustawic i zalozyc. zawsze przydatne :icon_rolleyes:

 

a jesli nie chce ci sie tego wszystkiego robic a moto jezdzi bez zarzutu to wystarczy na czas postoju zakrecic kranik. jesli jest szczelny to nic sie nie powinno dziać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

***to wezyk przelewowy z komory plywakowej gaznika. skoro cieknie to:

a) plywak sie zawiesil - ponapier***alaj w komore plywaka czyms najlepiej drewnianym - moze sie odwiesi;

b) zaworek iglicowy przepuszcza - do wymiany :)

c) a najlepiej to wyjac calosc, wyczyscic porzadnie, ustawic i zalozyc. zawsze przydatne :icon_rolleyes:

 

a jesli nie chce ci sie tego wszystkiego robic a moto jezdzi bez zarzutu to wystarczy na czas postoju zakrecic kranik. jesli jest szczelny to nic sie nie powinno dziać.

 

 

ale i tak to nic nie da bo mi będzie zalewać moto albo podczas jazdy wylewac tym wężykiem, przeciez moto nie korzysta z dawka jak leci wężykiem non stop pływak reguluje ilośc paliwa a skoro tam jest popiepszone to się będzie lało za mną i lipa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale i tak to nic nie da bo mi będzie zalewać moto albo podczas jazdy wylewac tym wężykiem, przeciez moto nie korzysta z dawka jak leci wężykiem non stop pływak reguluje ilośc paliwa a skoro tam jest popiepszone to się będzie lało za mną i lipa...

 

*** moto nie bedzie sie zalewac (w sensie gasnac). masz zepsuty plywak, czyli regulacje stopnia napelnienia komory plywakowej w gazniku. dalej paliwko jest dawkowane tak, jak powinno byc, wiec nic sie nie zaleje. druga rzecz, to to, ze rzeczywiscie, bedziesz znaczyl za soba mokry slad :icon_rolleyes: ale to beda pojedyncze kapniecia, a nie benzynowe tsunami :)

jak mowilem - to tylko rozwiazanie dorazne, jesli nie masz ochoty sie grzebac w motungu. albo rybka albo rybak, czy jakos tak ;)

p.s. a tak w ogole - gaznik w mtx-ie jest na zewnatrz, czy za jakąs kapą? jesli na zewnatrz, to zdiagnozowanie i naprawa zajmie ci 15 minut łącznie z otwarcie browara...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*** moto nie bedzie sie zalewac (w sensie gasnac). masz zepsuty plywak, czyli regulacje stopnia napelnienia komory plywakowej w gazniku. dalej paliwko jest dawkowane tak, jak powinno byc, wiec nic sie nie zaleje. druga rzecz, to to, ze rzeczywiscie, bedziesz znaczyl za soba mokry slad ;) ale to beda pojedyncze kapniecia, a nie benzynowe tsunami ;)

jak mowilem - to tylko rozwiazanie dorazne, jesli nie masz ochoty sie grzebac w motungu. albo rybka albo rybak, czy jakos tak ;)

p.s. a tak w ogole - gaznik w mtx-ie jest na zewnatrz, czy za jakąs kapą? jesli na zewnatrz, to zdiagnozowanie i naprawa zajmie ci 15 minut łącznie z otwarcie browara...

 

 

odkręciłem cały gaźnik, pływak ok wszysko dziala mysłałem, że był zawieszony, ale nie dalej ucieka, więc to chyba ten zaworek zjeb....y :lapad:(((

 

rozebrałem 2x ten gażnik i znalazłem usterkę <JUPI> był to smietek który nie pozwalał całkowicie zaworkowi sie zamknąć i przepuszczał paliwo(polskie stacje benzynowe)

Warto zapamiętac bo może sie kiedyś coś takiego każdemu przytrafić :icon_rolleyes:

dzięki za podpowiedzi

;)

POZDRO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Miałem podobny problem poradziłem sobie za 6 czyszczeniem gaźnika :clap:. Teraz mam problem bo motor coś nie jedzie ;/ Jade sobie aż tak minimalnie się zagrzeje i w momencie jest bziuuuuuuuu redukcja pojedzie na pełnym gazie kawałek i znowu bziuuuuuuuuuuu i staje. Gaźnik jest już czyściuteńki. Ma ktoś pomysł czym to jest spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...