zoltecek Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 chce kupic sobie jakiegos turystyka i mam na oku 2 biga i tenere nie wiem ktory lepszy pozmozcie (spalanie awaryjnosc idt)CHEERES :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Witam.Z którą Tenere chcesz porównywać BIG-a oraz czego oczekujesz od motocykla? BIG jest bardzo specyficznym motocyklem i do tego wymagającym. Dobrze traktowany odwdzięcza się niesamowitymi wrażeniami z jazdy ale musisz wiedzieć czego chcesz. Więcej informacji o BIG-ach uzyskasz na forum http://www.dr650rs.info-euro.com/forum/index.php Ja po dwóch sezonach z tym moto szukam czegoś innego. Nie to, że jestem niezadowolony. Po prostu nie odpowiada mi specyfika tak dużego singla.Pozdrawiam.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 (edytowane) potrzebuje sprzetu do latania po prostu nic dodac nic ujac nie bawi mnie juz latanie po błotavh teraz asfalt sie liczy hehe chce zeby nie był za bardzo awaryjny mało palił bezobsługowy zeby nie potrzeba było synchronizowac gaznikow itd a jaka jest specyfika duzego singla?? bo ja całe zycie latam endurakami i ona mi nie przeszkadza ale nie wiem jak to bedzie z 800/750 a tenere to chyba bym brał 660 Edytowane 1 Sierpnia 2006 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Napiszę o BIG-u w skrócie, bo lecę do pracy:1. Mało elastyczny silnik. Od 3-go biegu w górę zakres użytecznych obrotów zaczyna się od ok. 3500 rpm2. Spore spalanie (6-8 l/100 km) jak na tę moc (50 km)3. Nieregularne zużycie oleju. Czsam przez 1500 km nie zużywa nic a czasem po 200 km zużyje 200-300 ml. Trzeba to BARDZO kontrolować.4. Duża masa motocykla gotowego do jazdy - ok. 220 kg5. Meganiewygodna kanapa w części kierowcy. Pasażer za to ma bajecznie wygodnie.6. Niska prędkość przelotowa na asfalcie 120-130 km/h. Tutaj dodam, że nie warto montować szybszego zestawu napędowego niż dedykowany. Moto wyraźnie traci moc i prędkość maksymalna spada.Jakakolwiek szynność obsługowa w okolicy góry silnika wymaga rozebrania całej masy plastików. To samo dotyczy banalnej wymiany żarówki w przednim reflektorze.7. Dobre zawieszenie i hamulce. Polecam wstawić przewody w stalowym oplocie.8. Dobra trakcja. Prowadzi się po prostu miodowo. Jak są założone dobre opony i zawieszenie jest ok. to można brać winkle naprawdę agresywnie i szybko z mocnym położeniem maszyny.9. Chłodzony powietrzem i olejem więc przegrzanie silnika jest zjawiskiem kompletnie nieznanym dla tego moto.Na razie tyle.Pozdrawiam.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 a jak jest z tenere?? czy jest lepsza od biga?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Nie miałem Tenerki więc się nie wypowiadam. Ja planuję przeskoczyć na XTZ750 Super Tenere. Według mnie dwa cylindry są lepsze niż jeden. Poza tym ma większą moc i przelotówkę na asfaltach.Pozdrawiam.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Miałem XTZ660 Tenere, miałem mozliwość pojeździć na Big-u 800. Do jazd codziennych i do turystyki Yamaha jest bardzej przyjazna, Big bardziej twardy. Dużo o Tenerze pisałem wczesniej.Jest jeszcze jedna Yamaha XT600Z Tenere - ale to rzadkie sztuki w kraju nad Wisłą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.