Skocz do zawartości

DT 80 LC II


Daro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnosnie CDI w DT 80.

Widzialem na necie opis stuningowania CDI zeby DT krecila sie na maxa (powyzej 8000 obrotow).

Pisalo ze trzeba w CDI zmostkowac niebieski kondensator.

Czy to prawda ????

Czy warto to robic albo kupic oryginalny CDI ktory podkreci obroty ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli krotko mowiac... zeby uzyskac 12000 obrotow trzeba nie tylko CDI podkrecic ale trzeba jeszcze w wydechu porobic zmiany ??

 

Przypuszczalem ze jak CDI bedzie podkrecony to bedzie juz osiagac 12000 obrotow. Czyli myle sie ? Dobrze mysle ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z moim dt tez sie szykuje do tej operacji :buttrock: mam juz wybebeszony wydech juz ladnie chodzi (sasiada to sie nie podoba :banghead:) jeszcze mam pytanie do posiadaczy dt. czy wasze liczniki tez oszukują o 10km/h mniej :> z tego co widze to chyba jest to problem wogole yamahy mam tez virago535 i jest to samo. pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...