Daro Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Mam pytanie odnosnie CDI w DT 80.Widzialem na necie opis stuningowania CDI zeby DT krecila sie na maxa (powyzej 8000 obrotow).Pisalo ze trzeba w CDI zmostkowac niebieski kondensator.Czy to prawda ????Czy warto to robic albo kupic oryginalny CDI ktory podkreci obroty ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 W mojej DT było to zrobione i pomogło. Na luzie kręci się do 12 tys. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 tak opalca sie poniewaz uzyskasz wieksza predkosc i obroty tylko do tego jescze musisz odblokowac tlumik tutaj wszystko pisze krok po kroku strona Ptasiorra http://www.dt-80-lc2.prv.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Wiec zrobilem to. Hmm... bez zmian jest. Tylko ze wydech jest standard. To tez trzeba zrobic zeby sie wkrecila do 12000 obrotow ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 rozciac gruszke i ja wybebeszyc i tlumik zamontowac przelotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Czyli krotko mowiac... zeby uzyskac 12000 obrotow trzeba nie tylko CDI podkrecic ale trzeba jeszcze w wydechu porobic zmiany ?? Przypuszczalem ze jak CDI bedzie podkrecony to bedzie juz osiagac 12000 obrotow. Czyli myle sie ? Dobrze mysle ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 no gdbys mial wolny wydech to bys uzyskal 12tys tylko ze poprostu sa spaliny blokowane i nie maja gdzie uciekac wiec musisz rozciac tlumik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 A ja mam takie pytanie. Bo na zablokowanym wydechu DT ciągnie od dołu a czy jak się go odblokuje to ona będzie ciągnąc tak samo od dołu czy juz wyzej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 wydaje mi sie ze bedzie ciagnela tak samo tylko poprostu moze Ciagna Ci jeszcze bardziej na wysokich obrotach bo to 2T wiec zobaczysz po pokonaniu pewnych obrotow jak wystrzeli:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 ja z moim dt tez sie szykuje do tej operacji :buttrock: mam juz wybebeszony wydech juz ladnie chodzi (sasiada to sie nie podoba :banghead:) jeszcze mam pytanie do posiadaczy dt. czy wasze liczniki tez oszukują o 10km/h mniej :> z tego co widze to chyba jest to problem wogole yamahy mam tez virago535 i jest to samo. pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Mi sie wydaje ze w mojej DT nie oszukuje licznik chyba ze moja idzie zamiast 80 to 90 km/h :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.