Rafciu Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 W zyciu nie slyszalem takiego pierdolenia o tym cisnieniu w skrzyni korbowej.W Moto ktore posiadają po wiecej niz 5 okien przelotowych nie ma miesca po prostu zeby tlok w czasie wydechu zamknol wszystkie.wiec robi to za niego membrana.a tlok schodząc w dol ją zamyka.brnac ku gorze otwiera :) Do minaerlki kazdej bedzie pasowac ta membrana bo tam jest dolot w skrzynie korbową w dt czy mtx jest w cylinder gdzie jest slupek tulei (ten co dzieli okno wydechowe na 2) i moze oniemozliwicmontaz gdy są one za dlugie ;) pzdrHaha dałeś popis!!!!! Ty chyba na prawde nie wiesz do czego słóży zawór męmbranowy. W skrzyni korbowej podczas suwu pracy (rozprężania) tworzy się nadciśnienie (zawór mębranowy zamyka komore wstępnego sprężania czyli skrzynie korbową). Kiedy tłok zbliża się do dolnego martwego punktu odsłania najpierw okno wydechowe, później okna płóczące którymi właśnie ze skrzyni korbowej jest wpychana (dzięki nadciśnieniu) mieszanka paliwowo powietrzna. Tłok ruszając w góre kiedy zamknie kanały płóczące w cylindrze, powoduje w skrzyni korbowej podciśnienie które właśnie przez zawór męmbranowy dalej króciec i gaźnik zasysa do owej skrzyni korbowej mieszanke. Zawór działa tylko jednostronnie, czyli mieszanka może przez niego przepłynąć w jedną strone. Odgięcie blaszek może spowodować właśnie spadek osiągów bo membrany za późno się będą zamykały powodyjąc mniejsze ciśnienie w skrzyni korbowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvertz Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Spokojnie. Już o tym rozmawiałem z nim na gg. :) Wyjaśniłeś dobrze, aczkolwiek nie w pełni. Sorry za OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.