michal17 Opublikowano 24 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2003 pomozcie mam zablokowana yamahe dt125 nie wiem jak ja odblokowac ale wiem ze podobno membrana cos daje czy to prawda i czy nie wyrzuce niepotrzebnie pieniedzy?? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 Na Twoim miejscu dowiedzialbym sie jak jest ten typ zdlawiony...lub po prostu pewne rzeczy przejrzal(np. krociec lub kolanko wydechu). Moze byc tak ze zalozenie bloku z nowymi membranami nic nie da. Jest to i tak raczej nieistotne jesli nie zostaly zmienione inne komponenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 Auf 17 PS: Einfach die Blende aus dem Auspuff nehmen (lassen, denn sie ist festgewschweitĂt). ABE von Yamaha anfordern und legal fahren (Ăbersetzung muĂ dazu noch geändert werden.) Auf 23 PS: Zusätzlich noch die Powerwalze um 180 Grad drehen. Wie das geht lest ihr HIER. Auf 27 PS: Einbau einer grĂśĂeren HauptdĂźse in den Vergaser. Im Mikuni TM28SS ist in .de eine 240er. Ersetzen sollte man durch eine 260er oder 280er. Dies habe ich aber noch nicht ausprobiert und ist von Yamaha auch noch nicht bestätigt worden. Also bis jetzt reine Vermutungssache. Bei der TZR wird diese Methode aber auch angewendet. Laut einigen Quellen (nicht Yamaha sondern privat) erreicht man 27 PS durch eine 260er HD. Bei der 280er oder einer grĂśĂeren mĂźssen LĂścher in den Luftfilterkasten gebohrt werden bzw. der LuftansaugrĂźssel muĂ entfernt werden. Gibt auch geilen Sound. Tak wiec w skrocie:na 17 KM: wyciagnac zawirowywacz z wydechuna 23 KM: system YPVS-wypiac linki i przelozyc walek o 180°, zapiac linki.na 27 KM: zmiana dyszy na wieksza. W gazniku Mikuni TM28SS jest dysza glowna o oznaczeniu 240 zmienic na 260 lub 280. UWAGA: na wlasna odpowiedzialnosc!!! Na podobnej zasadzie funkcjonuje w TZR. Obudowa filtra musi "otrzymac" dodatkowe otwory. PS Duzo jest tez zalezne od modelu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 dzik mowi dobrze :evil: membrana to sprawa koncowa, jak juz zdejmiesz blokade ze swojej dt 125a co do samej membrany to mozna kupic taka z komponentow weglowych ale raczej sie nie oplaca moim zdaniem,pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 2 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2003 dzieki za rady byly dla mnie niezmiernie potrzebne dzieki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 2 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2003 a gdzie dokladniej jest ten zawirowywacz kolanko rozcinalem po wizycie na stronie dt125.de ale nic u mnie nie bylo wiec jezeli ktos to jeszcze przeczyta prosze o odp z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 2 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2003 najlepiej zrob zdjecie wydechu to sie wszystko okarze a co do wydechu to moesz miec kolanko w postaci swinskiego ogona ,zakrecone tpo trzeba to usunaca z ktorego roku masz sprzeta,bo one byly dlawione elektronicznie tez pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 3 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2003 odwrocilem wczoraj ten walek o 180 stopni calkiem inny motor!!dzieki teraz idzie na kolo jak popieprzony jeszcze poprobuje z dyszami jak bede mial przyplyw gotowki:)a jak na razie jestem zadowolony jak cholera moto przeszlo taka metamorfoze ze glowa mala jeszcze mi sie micha cieszy ludzie na wsi teraz dzwonia na paly j... wsiory hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 20 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2003 aha mam jeszcze jedno pytanie jak ktos to przeczyta to prosze zeby odpisal czy jak przerobie kolanko tnz wytne te zakrecone czesci i wspawam rure o grobszym przekroju bez zakrecen nic nie popsuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marccc Opublikowano 20 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2003 :P Michal, ty chuliganie! :D Sasiedzi w strachu teraz beda zyc! Nie wycinaj zakreconego kolanka! To jest komora rozprezeniowa, i zapewniam Cie, ze kilku zoltkow siedzialo przez dlugi czas coby taki ksztalt wyprodukowac! Za informacjami kolegow, trza sie pozbyc tylko zawirowywacza, czy siak to sie zwalo :P Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 21 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2003 no ale gdzie jest ten zawiriwywacz juz rozcinalem kolanko ale nic tam nie znalzlem tylko wyczyscilem je z sadzy i zespawalismy moze w zlym miejscu rozcielismi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2003 no ale gdzie jest ten zawiriwywacz juz rozcinalem kolanko ale nic tam nie znalzlem tylko wyczyscilem je z sadzy i zespawalismy moze w zlym miejscu rozcielismi?? Witam wiec tak jusz wyjasniam jak to jest sa 2 rodzaje blokad w wydechu albo w srodq kolanka czyli na najgrubszym spawie po rozcieciu widac dwa pol ksiezyce albo zaraz przy cylindrze w kolanq jest wbita tuleja zmniejszajaca srednice nalezy ja wyciagnac i wtedy zdejmiesz blokade. A i jeszcze jedno ktory to rocznik tej DT?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 25 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2003 sorry ze dlugo nie odpisywalem:) a wiec moja yamaha jest z 96r.w dokumentach niemieckich ma napisane ze 6 bieg jest zablokowany i rzeczywiscie bo jeszcze do 5 biegu normalnie sie wkreca do 8-9tysobr a po wrzuceniu 6 spadaja obroty i strasznie wolno osiaga podobne wartosci.i jeszcze jedno pyt. czy to jest normalne zeby mnie brala Mz150?? chociaz w moim motorze tylko zrobilismy cos z tymi linkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.