sonix Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 dzieki za pomoc.. a jaka jestb najlepsza firma opon i ich cena?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Tu nie ma reguły. Zależy do czego potrzebujesz kapcie. Jedna firma robi dobre do szybkiej jazdy inna do turystyki jeszcze inna robi dobre do enduraków itd. Do tych lepszych ale i droższych z pewnością należą Dunlopy, Pirelki i Bridgestony ale wybór jest spory trzeba tylko poczytać, popytać, kupić i jeździć :lalag: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Tu nie ma reguły. Zależy do czego potrzebujesz kapcie. Jedna firma robi dobre do szybkiej jazdy inna do turystyki jeszcze inna robi dobre do enduraków itd. Do tych lepszych ale i droższych z pewnością należą Dunlopy, Pirelki i Bridgestony ale wybór jest spory trzeba tylko poczytać, popytać, kupić i jeździć :lalag: Pozdro motor kupilem juz z zalozonymi dunlopkami.. przod jest troszke przytarty a tyl nowka. wiec przy wymianie opon kupuje dunlopki. szukalem i nie znlazlem.. a chodzi mi o hamowanie przednim hamulcem w nsrce.. jest tam strasznie ostry ten hamulec.. i przy 100 a nawet mniej moglbym zrobic niezlego koziolka i sie pewnie zabic.. nie dawno kupilem motor i boje sie hamowac przednim hamulcem.. ktos moze mi cos doradzic? wystarczy taki moment ze sie wystrasze i dam po hamulacach i .... :) po mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka bracie. Jedź sobie na jakiś plac manewrowy i przetestuj moto i hamulce co potrafią. Uwierz mi lepiej jest mieć żylety i nauczyć się je dozować niż mieć tzw "spowalniacze" i kiedyś nie wyhamować z ich powodu. Jeśli chodzi o technikę hamowania szkół jest kilka. Największa różnica to hamowanie tylko przednim (czyli głównym) hamulcem i obydwoma naraz. Mnie uczono hamować dwoma bo to zawsze parę procent większa skuteczność ale to też trzeba poćwiczyć. No ale nikt nie urodził się od razu jako Rossi :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_89 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 To masz chyba bardzo silna reke, Bo przy 100 trzeba dosyc mocno nacisnac zeby przeleciec. Moze masz takie wrazenie, bo scigaczem jak mocniej hamujesz to nurkujesz. Mnie sie bardzo dobrz przodem hamuje ps- uwazaj na piach pozdrawiam :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 jeszcze nie mialem wywrotki. (odpukac :icon_rolleyes: trzeba pocwiczyc i zaczac hamowac przod-tyl. bo jak narazie to tylko tyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 jeszcze nie mialem wywrotki. (odpukac :evil: trzeba pocwiczyc i zaczac hamowac przod-tyl. bo jak narazie to tylko tyl i w sumie obyś nigdy nie miał choć niektórzy są zdania, że każdy powinien zaliczyć jakiegoś małego szlifa....no właśnie aby tylko był mały ale uczący... :( ćwicz przód bracie bo on jest podstawą...i powtarzam po koledze: uważaj na piach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 tak wiem.. mialem na simsonie wywrotke na piachu.. wroce z nad morza to trzeba zabrac za trening. moze poznam jeszcze ziomkow z gorlic albo okolic by pojezdzic na moto. najlepiej by tez mial nsrke :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
początkujący Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Moim skromnym zdaniem nie powinno się zmieniac opon na szersze, bo pogarsza to trakcję motocykla, podobno dopuszczalna jest opona o 10 mm szersza niż fabryczna bez (lub prawie bez) wpływu na prowadzenie, czyli tutaj 140 mm mógłbyś założyc. W szersze opony sie nie baw, chyba że zależy Ci bardziej na prezencji niż na prowadzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 gdzies czytalem.. juz nie wiem gdzie recke nsrki i gosciu sie chwalil ze nie mu parametrow jezdnych nie poorszyla a wsadzil do swojej nsrki chyba 160 albo 170.. czyzby na ta sama felge? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Moim skromnym zdaniem nie powinno się zmieniac opon na szersze, bo pogarsza to trakcję motocykla, podobno dopuszczalna jest opona o 10 mm szersza niż fabryczna bez (lub prawie bez) wpływu na prowadzenie, czyli tutaj 140 mm mógłbyś założyc. W szersze opony sie nie baw, chyba że zależy Ci bardziej na prezencji niż na prowadzeniu.Zgadzam się z przedmówcą. Im szerszego lacza założy się na oryginalną felgę tym gorzej się będzie moto prowadziło...no chyba, że nie che się go prowadzić tylko pokazywać od czasu do czasu... :icon_razz: gdzies czytalem.. juz nie wiem gdzie recke nsrki i gosciu sie chwalil ze nie mu parametrow jezdnych nie poorszyla a wsadzil do swojej nsrki chyba 160 albo 170.. czyzby na ta sama felge? Bez przeróbek??? Nie sądzę...a nawet jeśli to moto pewnie ledwie się toczyło, że nie wspomnę o skręcaniu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 a przod zostawic taki jaki jest fabryczny rozmiar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 a przod zostawic taki jaki jest fabryczny rozmiar?no pewnie, słuchaj skoro taką oponkę zastosował producent to zapewne jest to optymalne rozwiązanie. Myślę, że śmiało możesz zostawić oryginał i póki co śmigać tak jak jest...na tuning jeszcze będziesz miał czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 wiec z tylu zmienic na 140 a przod zostawic taki sam, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 wiec z tylu zmienic na 140 a przod zostawic taki sam, tak? Takiego zdania jestem ja ale dla pewności możesz się jeszcze podpytać innych, bardziej doświadczonych kolegów. O jeden numer większy laczek z tyłu z pewnościa nada troszkę bardziej poważnego wyglądu moszynce ale ten jeden rozmiar to wszystko co powinieneś robić (jeśli już musisz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.