Skocz do zawartości

szersza opona do HONDY NSR 125??? warto? :/


Rekomendowane odpowiedzi

głupota jedna wielka. motocykl najlepiej sie prowadzi na oponach takich jak przewidział producent. oczywiscie mozna se zmienic np na opone sportowa albo cus takie ale nie zakladac szersza. co ci to da ze załozysz 150 na felge pod 130? i tak nie bedzie wygladalo na szersza tylko zrobi sie z niej balon i efekt bedzie taki jakbys dał opone o wyzszym profili + gratis gorsza przyczepnosc. a co d przedniego hamulca to jest mocny aleniepotrzebnie bo jakims dziwnym sposobem w nsrkach przednie kolo ma kiepska przyczepnosc. na przodzie mialem 110 i zmienilem na 100 michelina nowka i w wolnych zakretach było lepiej ale i tak zrywał pryczepnosc. w porownaniu do rski to jakbyspo lodzie hamował ale nie wiem czemu. zostac przy fabrycznych albo o 1 cm szersza ale tez o 1 nizsza tak sie zaleca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj nie wiem czy zgodze sie z toba wiele motocyklistow wlasnie tak robi w swoich nsrkach. 150/60/17 a przod 120 hmm.. chociaz nie wiem czy juz nie bylo by lepiej 100..

 

np 150/60 ZR17 PIRELLI DRAGON 300zl tylko za nowa. 23 tydzień 2005r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z prrodu daj 110, a tył jak pisałem kiedyś 150/160 ja miałem 160.Ale na 130 zamykałem gume bez problemu i bardzo dobrze sie latało po ostrych łukach, a na 160 trzeba było uważać,na mokrym nosiło strasznie na zakrętach, a na suchej i bezpiaskowej drodze do pewnego momentu wszystko ok, ale na 130 inna bajka, ale zależy od Twojego stylu jazdy, mi osobiście to troszke przeszkadzało bo uwielbiam zakręty :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym załozył takie jak mają być seryjnie. Ktos to przemyslał i tak jest dobrze.Jakby bylo zle to by zmineili na szersze lub niższe, nie tacy medycy nad tym mysleli.

Oczywiscie moze i poprawi to wyglą wizualny moto ale osiagow i prowadzenia na pewno nie.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 110 z przodu wiele motocyklistow narzeka i zmieniaja na 100 albo na 120

 

Wszystkie nsr jakie widzialem mialy z przodu 110, a 120 nie zakladaj, kumpel mial tyl 160 przod 120 i jezdzilo sie do dupy tylko tyle ze ladnie wygladalo, ale jak napisal MYCIOR seryjne najlepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wiekszosci motorow jest tak samo ... mialem w mojej dt z tylu opone 3,25 a z przodu 2,50

Po zmianie z tylu mam 4,00 a z przodu 3,00

Lepiej mozna sie w zakrety skladac ale gorsze osiagi, przyspieszenie itp, no bo np tylnia jak sie podnioslo to czuc ze jest o wiele ciezsza niz stara z tylu .

Takze, Seryjne-Najlepsze i nastepnym razem nie popelnie tego bledu. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Ja z tylu mam 160 Michellin'a. Łańcuch nie ociera, wszystko jesty dopasowane idealnie co do milimetra. Moto ciągnie mi 155-160km/h (nie wime jakie mam zębatki ;p) wiec nie jest źle ]:-> :P Co do skąłdania sie z taką oponą.. ja kłąde na kolano i nie ma zadnych problemow :D :)

poozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...