makumba Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 (edytowane) Witam. Jako że już doszedłem do ładu z gaźnikami, których nie można było wyregulować. ( Za mały luz na 3 zaworach i dwie nie odpowiednie świece.) Przyszła pora zająć się sprzęgłem. Sprzęgło w tym modelu jest hydrauliczne. Słabo wysprzęgla i biegi ciężko wchodzą. Czy jest tam jakakolwiek możliwość jego regulacji? Zacznę od wymiany płynu i dokładnego odpowietrzenia, ale nie wiem czy to coś da. Czy mógł zeszlifować się popychacz przez te wszystkie lata eksploatacji? Czy może są jakieś podkładki którymi reguluje się odległośc pompki od korpusu silnika? Jeszcze tego nie rozbierałem to nie wiem. Pozdrawiam Darek. Edytowane 22 Lipca 2006 przez makumba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 No to zrób tak jak piszesz. Najpierw wymień płyn, najlepiej przez przelanie, tzn. odkręć odpowietrznik, stary niech ścieka i w tym czasie dolewaj do zbiorniczak nowego ( mniej odpowietrzania ). Dobrze trzeba odpowietrzyć. Jeżeli to nie pomoże zobacz czy bolec który wysprzęgla nie jest wytarty. Jeżeli jest za krótki trzeba trochę naspawać, oszlifować i po sprawie. Regulacji raczej nie ma, ew. tylko regulacja odległości klamki ( nie wiem czy u ciebie jest ). Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.