krzycho Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Witam wszystkich Dziś rano rozebrałem swój motorek (Kawa ZZR 400 1992/3r.) zeby zobaczyć jak wygląda filtr powietrza i ew. go przeczyścić. Po zdjeciu obudowy filtra zobaczyłem gardziele gaźników oraz takie "gumowe" lejki na wlocie powietrza do gaźników. I teraz co mnie najbardziej zastanowiło to to że 2 lejki po zewnątrz są krótsze o ok. 1,5 cm od tych lejków w środku. Żeby było jeszcze lepiej to są dosyć mocno podeformowane na wlocie do gaźników (ich przekrój nie jest okrągły tylko dość mocno pofalowany). Po 40 minutach udało mi sie je doprowadzić do przekroju okrągłego żeby nie dławiły powietrza. Motocykl wyraźnie zyskał na dynamice. Ale nadal gnębi mnie pytanie czy te lejki muszą być różne ? - wydawało mi sie że w ZZR 600 sa takie same.Może to jakaś przydławiona wersja ? Koleś od którego go kupiłem mówił że na trasie poszedł mu 180 , ja raczej wiecej niż 150 km/h nie jeżdżę. Będę wdzięczny za odpowiedź Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konował Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 W 600 są tej samej długosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho Opublikowano 21 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 to może w ten sposób dławili te motocykle ? No już sam nie wiem,... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.