roddick Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Mam Honde NSR sprowdzoną z Niemiec. Zdjąłem blokade która dławiła motor przy 7500 obrotów. Ja mam teraz taki problem że w momencie kiedy przekraczam 8000 obrotów odczuwam spadek mocy tak jakby się dławił a później mam mocnego kopa. Czy to teraz tylko kwestia wyregulowania gaźnika?? Czy ktoś wie jaka może byc też inna przyczyna ?? Pozdrawiam dziekuje za Odpowiedz. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 moze zawor jeszcze lub regulacja gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes_II Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 z tego co wiem to NSRki tak maja. Kolega tak mial i regulacja gaznika nie pomogla (a mechanik z niego dobry). Więc NSR tak już pewnie musi mieć, że przy 7-8 tys obrotow ma spadek mocy ale potem dostaje buta jak sk...urczybyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbal Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 tak jak mowi ramzes ten typ tak ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roddick Opublikowano 19 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Dzieki chłopaki wkońcu dostałem konkretną odpowiedz :] Bo na stronie 125 cały czas nie dostawałem odpowiedzi konkretnie na to pytanie albo admin się wtrącał :/ Jeszcze raz dzieki ale to kopniecie jest piękne :banghead::D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.