Skocz do zawartości

Jak rozpoznać tuningowyy cylinder w Aprili


loony
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś może wie jak rozpoznać tuningowy cylinder (o większej pojemności niż seryjne 125ccm) ??? Bo w interneciie widziałem cylindry oryginalne i miały napis Aprilia (w ROTAXie 123), a na moim jest tylko napis Gilardoni 2 (czy jakoś tak) - a gdzieś czytałem że Gilardoni robi cylindry dla firmy Malossi. Byłby to w pewnym sensie problem, bo zdaje sie że musze wymienić tłok - a 160ccm różni się od 125ccm chociazby średnicą....

 

Ma ktoś jakieś zdanie tej sprawie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radze po prostu zajrzeć do cylindra, na pewno da się zdjąć głowicę bez wykręcania silnika z ramy, kosz takiej "operacji" to w najgorszym wypaku 40zł za uszczelkę(i tak była by do wymiany na skutek wymiany tłoka) + płyn do chłodnic, a masz 100% pewności. Powinna być też inna średnica przy wydechu, ale tu nie jestem pewien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...