Skocz do zawartości

Za i Przeciw > CBR 600 F2 po GSX-F 600


Rekomendowane odpowiedzi

Witam... Sprawa nietypowa... Powiem w skrocie... Po sezonie bede mial raczej malo funduszy i razem ze sprzedazą mojego GSX-Fa bede mial do dyspozycji jakies 8 500 zl. W tej cenie chce jakis sprzet przede wszystkim niezawodny... znalazlem swoje miejsce w poszukiwaniach i wiem ze po jezdzie i osiagach mojej Suzy nie potrzebuje 1000 cm zeby byc zadowolony z jazdy... szukam motocykla nieco mocniejszego i lzejszego od mojego i do tego niezawodnego... mysle ze bedzie to F2... bo na F3 to za malo pieniedzy... prosze powiedzcie mi wasze ZA i PRZECIW co do zmiany z GSX-F na CBR 600 F2 (wszystko)... osiagi, prowadzenie, eksploatacja itp.

 

Jak to jest z osiaganiem mocy w F2... slyszalem ze ta CBR dostaje kopa dopiero od 9000 - 10000 rpm gdzie moja suza dostaje strzala od 7500. Czy poznizej 10000 CBR nie jedzie dynamicznie?

 

Piszcie wasze spostrzezenia co do uzytkowania CBR 600 F2 ... z tego co widze na forum jest duzo uzytkownikow tego modelu... wiec licze na wasze spostrzezenia

 

PS... Forum przeszukane ale nie znalazlem konkretnych info na temat tego o co pytam.

 

pozdrawiam :)

Edytowane przez the-one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do okolo 9000-10000 obrotow silnik jest lagodny dopiero po przekroczeniu tego CeBeRka dostaje niezlego kopa.

 

Ja CBR (mowa o F1 czy F2) byl polecil kazdemu motocyklisice jest to naprawde wdzieczny motocykl...osiagi ma niezle ma mała mase 186 kg czyli cos okolo 39 kg mniej od GSXF a i za to ma wiecej koni bo F2 ma ich 100...Vmax = 235km/h, a spalanie to roznie wszystkoe zalezy od tego jak sie nia jezdzi ale od 5.0 do 7.0 l. powienines sie zamknac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja osobiście pochwalam zmiane gsxf-a na F2!! na moją F2 przesiadłem sie z gsx 1100......mialem obawy, czy nie bede musial krecic silnika na 10tys zeby poczuc jakąś moc, ale jestem mile zaskoczony. Faktycznie powyzej 10 tys dostaje kopa dosc duzego(podnosi nawet kolo, czego sie nie spowdziewałem:)), ale w przediale 5-8 tys tez ładnie ciągnie:)

Na plus dla F2 dałbym przede wszystkim kulture pracy silnika, zapalona obok gsxf 600 jest w ogóle niesłyszalna. No i chodzi tak jakoś "mięciutko";)

A jesli chodzi o prowadzenie to dużo poręczniejsza od gsxf-a.

Mi spala ok 5l/100 na trasie (kręcąc do 8 tys.)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na plus dla F2 dałbym przede wszystkim kulture pracy silnika, zapalona obok gsxf 600 jest w ogóle niesłyszalna. No i chodzi tak jakoś "mięciutko";)

 

 

Wlasnie na taka odpowiedz czekalem Kultura silnika wiem ze wspaniala poniewaz moj kolega posiada F3 ktora jest przepiekna i przy moim grzechotniczku jest nieslyszalna

 

czyli glosniej i po mesku chodzi gsx ...? a jak z bandit 600s lub cb seven fifty wychodzi w tym porownaniu?

Edytowane przez tuo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli glosniej i po mesku chodzi gsx ...? a jak z bandit 600s lub cb seven fifty wychodzi w tym porownaniu?

 

GSX-F - Glosniej i slychac zaworki i ogolnie mile szumy... ale ten typ tak ma i nie ma sie co martwic ze zaraz sie silnik rozpadnie...

 

Co do silnika Bandita to tak samo bo silnik do niego pochodzi wlasnie z GSX-Fa z tym ze ma zmniejszoną moc...

Edytowane przez the-one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...