Emil-Pelzak Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Witam w ogarze wymieniłem wał simeringi łożyska wcześniej śmigałem normalnie ale teraz po złożeniu okazało sie ze z gaźnika wali bęzyna i to tak mocno jak ze strzykawki kombinowałem ze śrubą regulacji powietrza ale nic nie dało dalej to samo prubowaliśmy samochodem go rozciągnąć ale niestety też nic nie dało nie chce zapalici koniec moze ktoś z was miał podobny problem ? Prosił bym o pomoc z Góry Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 A zaworek w komorze pływakowej nie zaciął się ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 No raczej nie nic innego, tylko zaworek :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Albo dziurawy lub zacinający się pływak. Odkręć pokrywkę od komory pływakowej i wszystko będziesz wiedział. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlas Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Odpowiedz nasuwa sie jednaPływak !!Zaworek jest raczej malo prawdopodobny ale sprawdz go tez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil-Pelzak Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Dzięki za pomoc lukne jutro i dam znac podmienie gaźnik fakt faktem ale ten bolec był troche krzywy i to byc może to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Wymień ten zaworek, a potem jak juz kombinujesz to dysze główną (68) oraz dysze biegu jałowego (38) wypłukaj w benzynie i przedmuchaj sprezonym powietrzem (pamietaj, że rozkalibrowane dysze trzeba wymienić na nowe w przeciwnyhm razie regulacja gaźnika będzie utrudnioina lub nie możliwa). Nastepnie wkręcamy dysze na max. Aby silnik dobrze odpalał trzeba dobrze wyregulować śrubkę ze spręzynką która podnosi/opuszcza przepustnice. Sklad mieszanki reguluje sie iglicą, powinna być ustawiona na drugim rowku od góry.Najtrudnieszją częścią regulacji będzie ustawianie poziomu paliwa, którą reguluje sie za pomoca blaszki przez odpowiednie podgięcie. Z tym bedziesz musiał sobie sam poradzić bo to trzeba robić metoda "prób i błedów". P.S. Regulacje przeprowadza sie na rozgrzanym silniku.Zaplon musi być dobrze ustawiony, a świeca o odpowiedniej wartości cieplnej tj. F80) Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.