RaY Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Witam, moze ktos mi opisac jak smigac po piasku ? Moto mi lata na boki i ledwo go utrzymuje majac 2 nogi na ziemi i popdierajac sie :) ps. mnie mam kostki Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 odchylasz sie delikatnie do tyłu i odkrecasz gaz do oporu :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpanerq Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 ja to troche inaczej , staram sie trzymac moto sztywno i nie dawac raptownie gazu ani nie cisnac po heblach raptownie bo dupe zaczyna rzuac D: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Ale bez kostek daleko nie zajedziesz :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemoo Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 :) HEJ Musisz jak najdardziej dociążyć tył i płynnie przyspieszać jak i hamować, przednie koło moto jedzie wtedy tam gdzie chcesz a nie "szuka" kolein i nieściąga cię !!Tak przynajmniej mi się wydaje zawsze możewsz przetestować:flesje::) pozdro 4all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 I nie hamować, lepiej, żeby moto wytraciło prędkość samo. A jeżeli już bezwzględnie trzeba, to delikatnie i tylnym. Broń boże przednim. Najlepiej zdjąć paluszki z klamki. Ja się na tym przejechałem dopiero co. Przyzwyczajenie z szosy zostało i przy pewnej niestabilności moto zacisnąłem przypadkowo paluszki na klamce. I co? Gleba. Nawet nie wiedziałem kiedy. A owiewki do szlifowania i lakierowania. Ech ... ale i tak doświadczenie tanio okupione :) Życząc Wam jeszcze tańszych doświadczeń, pozdrowienia serdeczne, &REW. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Witam.Rozumiem, że nie piszesz o piasku na asfalcie :)1. Nogi na podnóżkach, bo jak zaczniesz nimi wymachiwać, to tracisz równowagę. Kolanami ściskasz bak.2. Dociążasz tył.3. Im szybciej tym lepiej. Trzeba się przełamać. :flesje:4. Jeśli trzeba hamować, to używaj obu hamulców.5. Kierownicę trzymaj mocniej niż na asfalcie.6. Nie pękaj. Na piachu przy dużej prędkości przyczepność jest całkiem dobra więc i zakręty można brać spokojnie. Ewentualna wywrotka nie powinna być bolesna ani dla Ciebie ani dla sprzętu.Pozdrawiam.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwona Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 I nie hamować, lepiej, żeby moto wytraciło prędkość samo. A jeżeli już bezwzględnie trzeba, to delikatnie i tylnym. Broń boże przednim. Najlepiej zdjąć paluszki z klamki. Ja się na tym przejechałem dopiero co. Przyzwyczajenie z szosy zostało i przy pewnej niestabilności moto zacisnąłem przypadkowo paluszki na klamce. I co? Gleba. Nawet nie wiedziałem kiedy.dokładnie to samo przytrafiło mi się w sobotę :icon_razz: zabrakło doświadczenia... parę siniaków i nauka na całe życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.