SeibR Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Siemka, jak wyregulowac gaźnik, ile obrotów na poszczegulnych śrubkach... miałem remont Hondy i mam wniej większy tłok (nadwymiarowy kupiłem i był robiony szlif cylindra po ten tłok, większa pojemnośc troche większa moc itp. będzie :icon_mrgreen:), czy większy tłok wpłynie na regulacje gaźnika, że będe musiał inaczej wyregulowac niż na seryjnej NS-1 ?? Prosze o ilośc obrotów co do poszczegulnych śrubek regulacyjnych w gaźniku... PoZdRo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 (edytowane) Tego sie tak nie da ustawic.. :) Sprawdilem na wlasnej skorze <lol> Musisz samemu probowac. Najpierw wkrec troche srubke od obrotow i baw sie ta od mieszanki. Moto musi dobrze wchodzic na obroty bez zadnego "mula". Wtedy wykrecasz delikatnie srubke od obrotow by je zmniejszyc :) POZDRO Edytowane 9 Lipca 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.