Hubi Opublikowano 11 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2003 To nie powinien być akumulator bo mam nowy i to o większej pojemności a wymieniałem własnie z tego powodu (jest jeszcze na gwarancji, ale co powiedzieć ???). Tak samo bylo na starym. Tagże to nie powinna być wina akumulatora. Jeździłem po kilkiu dobrych elektrykach i każdy mówił że wesszystko jest okey i że nawet ładowanie na niskich obrotach na świetle jest :roll: No i nie wiem. Ale jeśli co tydzeń czy dwa podładuje sobie akumulator to wszystkjo wporzo chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 11 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2003 Dziwna sprawa, w u mnie(NSR) jest zapłon prosto z prądnicy, silnik może sobie pracować bez akumulatora 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loony Opublikowano 13 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2003 U mnie też jest zapłon prosto z prądnicy i silnik może chodzić bez akumulatora, chociaz nie do końca - bo mam elektronicznie sterowany zawór wydechowy, który jak zdechnie aku to głupieje - tzn. nie ma siły regulować. A co do jazdy bez świateł itd. to nie bardzo mam gdzie - bo moje moto na polne drogi kiepsko się nadaje (mam za nisko wydech na takie zabawy), a na ulicy muszę (i wolę) jeździć ze światłem - a aku starcza na jakieś 20-30 minut jazdy - używając kierunków itd - tyle że zawór wydechowy nie działa, ciągnie mnóstwo oleju do mieszanki - kopci jak trabant itd. Poza tym teraz to juz dupa zbita, bo zawziąłem się że naprawię sobie uzwojenie magneta i... teraz mam je w kilku częściach i nie ma możliwośći żeby moto odpaliło :P Nie udało się - elektryk miał racje że jest to nienaprawialne :PTeraz czekam na "nowe" uzwojenie to wtedy zacznę szaleć :D Może już niedługo... a sezon ucieka.. :cry: A wracając do tematu, to moja rodzinka we Włoszech ne może znaleźć szrotu motocyklowego - moze źle szukają.... a może nie ma (wątpię) Może jak pojadę do nich to znajdę i sobie dokupię parę "gadżetów" :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 19 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2003 Loony Przewiniecie cewki to bardzo prosta naprawa.Kazdy elektryk motocyklowy powinien Ci to zrobic.W SM oglaszal sie nawet jeden jakis czas temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubi Opublikowano 19 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2003 Loony Przewiniecie cewki to bardzo prosta naprawa.Kazdy elektryk motocyklowy powinien Ci to zrobic.W SM oglaszal sie nawet jeden jakis czas temu. A nie wiesz ile PLN może sobie zażyczyć ktoś za taką usługe :P ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 19 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2003 W wszystko zalezy co to za cewka, jak duza i jak spomplikowana :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 22 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2003 W każdym razie nie ma porównania z zakupem nowej, raczej nie powinno przekroczyć 100złdla przecietnej 125tki). I nie koniecznie przewijana cewka musi być gorsza od nowej, spokojnie może dawać większy prąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.