Greedo Opublikowano 17 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2003 Dzisiaj juz w pełni happy ze sobie normalnie pojezdze wyruszyłem spod garazu, przejechalem sie troche. zatrzymałem motor, odpalam znowu, nic. w garazu okazało sie ze nie ma iskry na przerywaczu nawet, nie mowiac o swiecy. czy mogło mi cos sie spieprzyc po prostu podczas jazdy? tzn czy np jak nie działa kondensator to na przerywaczu tez iskry nie ma? czy to wina ktorejs z cewek od zapłonu?? pomozcie ludzie bo juz nie moge z tym simsonem!!! :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 18 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2003 Jak bys mial popsuty kondensator to silnik nie chcial by ci wejsc na obroty ale iskra by była.Moze to byc wina cewek ,przewodu wysokiego napiecia badz swiecy ,ale ja najpierw to bym sprawdzil dokladne ustawienie zapłonu i sprawdzenie przerwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2003 wlasnie dzisiaj odkryłem ze na przewodzie wysokiego jest słabiutka ledwo wyczuwalna iskra, co to moze byc? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 19 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 Top nie cewka.Cewka działa ,albo nie działa moze to byc rozmagnesowane koło magnesowe.A sprawdzales ustawienie zaplonu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 no ale jak magneto mogloby sie rozmagnesowac?? zaplon na 100% dobrze jest ustawiony... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 19 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 Nie wiem z ktorego roku masz Simsona ,ale normalnie od zwyklego uzytkowania moze sie rozmagnesowac dlatego sa firmy ktore zajmuja sie magnesowaniem koł.sprobuj tez zalozyc inny przewod wysokiego napiecia jesli maszi wtedy zobacz iskre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 ale ono by sie rozmagnesowalo tak po prostu?? od zatrzymania?? kolo ma pewnie ze 20 lat Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 19 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 Jesli koło ma ze 20 lat to jasne ze rozmagnesowalo sie i od zadnego zatrzymania.Uzywane bylo przez 20 lat dawało iskre to normalne ze sie moglo skonczyc znajdz w Sm jakas firme co magnesowuja kola zadzwon spytaj sie jak i co a potem im najwyzej podeslesz je Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 ja jednak mysle ze to nie koło, mojego kolegi ma w romecie 29 lat i działa, jego simson tez miał stare magneto i tez działało. pozatym przyciaga metalowe rzeczy i to dosc mocno... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 A co do przewodu wysokiego jest nowy, a ta usterka o ktorej jest temat powstała właściwie tak bez zadnej przyczyny (widocznej). po prostu zatrzymalem sie i juz nie odpalił Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 19 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 To nie ma nic do gadania ze to ma 29 lat a to 20 moze tamten mniej jezdzil niz ty.nie chcesz sobie przetłumaczyc to sie nauczyz na własnych błedach.Jakmasz nowe koło magnesowe to iskra na swiecy jest taka duza ze robi swiatło na scianach z kumplem patrzylismy w MZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 nie znasz moze adresu gdzie moglbym namagnesowac to kolo? ew "domowego" sposobu? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 19 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 Domowego sposobu raczej nie ma.Poszukaj w Swiecie motocykli widzialem w ktoryms numerze dosc duze ogloszenie regeneracja iskrowników,pradnic,magnesowanie kół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 no wiec to jednak nie kolo. wytwarza prad na samym kablu od cewki pierwotnej zaplonowej (tej pod magnetem), i cewke swiatel tez zasila. To musi byc w takim razie cewka wysokiego, ale jak w czasie jazdy mogla sie zepsuc?? bo ja nie mam pojecia, co prawda kable byly na niej na odwrot podlaczone ale przez dlugi czas dzialala :?. Zreszta teraz na nowej jest to samo!!!!!!! daje na kablu słabiutką iskre Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.