Gość Lukass Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Ładna ta B1, choć mógłbyś zrobić polerke lakieru.Felgi były malowane na szaro. Nie znalazłem nigdzie informacji w Kuklewiczu/Kapeckim że felgi były chromowane. Były modele z chromowanymi felgami, ale Twój na 100% do nich się nie zalicza, były to eksportowe wersje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Karol, te dokumenty które sie zachowały to rarytasy:D szanuje je, bo razem z motocyklem stanowia wspanialy oryginalny komplet. A oryginalny zestaw narzedzi też może masz?Co do opon to jak juz bedziesz malował felgi to opony umyj w jakiejs starej wanne w cieplej wodzie z proszkiem do prania, a nastepnie jak wyschną to przez założeniem zakonserwuj je od wewnatrz srodkiem do konserwacji gumy , jak ten srodek wsiaknie to przetrzyj szmatka i posyp talkiem, z zewnatrz zakonserwuj tylko tym srodkiem i zostaw. taki srodek ja akurat kupilem w supermarkecie Tesco za 6,50zl.A co do malowania felg to u Ciebie oryginalnie były fele malowane taka szarą farba, wiec oczywiscie zrób identycznie jak w oryginale, czyli szara farba. najlepiej jak pójdziesz do mieszalni farb i oni CI cos dobiora. Najlepiej było by rozebrac felgi, wypiaskowac je i wtedy pomalowac od podstaw i nastepnie złożyc. Oczywiscie przy okazji umyc szprychy i bebny jakims skutecznym srodkiem do uzuwania zabrudzen z aluminium. Mysle ze taki srodek na cynkowane szprychy tez zadziala w jakims stopniu. Tak jak napisal kolega wczesniej mógłbys zrobic polerke lakieru, czyli np pasta tempo, lub automax. UWAGA-nie polerowac logo oraz staras sie nie naciskac podczas polerowania w miejscach gdzie sa szparunki. Oczywiscie logo by sie nie starlo od razu tak samo szparunki, ale moga sie stopniowo zetrzes szparunki.. a logo moze stracic kolory. Nastepnie jak zrobisz tempo to polecal bym potraktowac pasta G3 i polerka załozona na szlifierke katowa ( ale to nie jest konieczne). Co do pierscieni mam jeden namiar, spyta o pierscienie nominalne, oczywiscie tylko oryginał, rzemiosła nawet nie zakładaj!A czy na cylindrze masz próg? jesy wyczuwalny ?pozdrawiam - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol.hol Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Oczywiście mam oryginalny komplet narzędzi w pokrowcu koloru siedzenia i zrobione z takiego samego materiału. Czy jak zdejme opone i dętke to musze tez rozmontowac wszystkie szprychy i zapiaskowac samą felgę? I potem trzeba będzie wyregulować koło w zakładzie (szprychy) ? Jeśli chodzi o pytanie dotyczące pierścieni. Jestem początkujący i możesz mi dokładnie powiedzeć o co chodzi z tym progiem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Tak, tak bylo by najlepiej rozszprychowac cala felge wypiaskowac i potem wszystko zlozyc do kupy a nastepnie wycentrowac cale kolo (wyregulowac szprychy, tak jak mowisz:)) Najlepiej wykrec cylinder i wtej samej pozycji po zdemontowaniu go trzymaj go, nastepnie palcem sprawdz dotykajac gladzi cylindra poruszajac palcem(paznokciem) w gore i dol w gornej czesci cylindra, powinienes wyczuc roznice w gladzi cylindra czujac ten wyrobiony prog. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Tak Karol, jesli chcesz piaskowac to musisz rozebrac koło , czyli wykrecic szprychy i dac do piaskowania sama obrecz, bo jesli bys dal cale to wtedy bebny która napewno masz w ladnym stanie to po piaskowaniu napraly by paskudnegop wygladu i szybko by sie brudzily, tak samo szprychy, podejrzewam ze ocynk na nich masz w ladnym stanie i nie trzeba nic z nimi robic po za czyszczeniem oczywiscie;) Wiec w gre wchodzi piaskowanie samej obreczy a nastepnie pomalowanie odpowiednia farba. Oczywiscie po złożeniu wszystkiego do kupy bedziesz musial wycentrowac całe koło u kogos kto sie na tym zna, najlepiej dorwac jakiegos starszego Pana w jakims małym warsztacie ktory naprawia rowery. U mnie w miescie taki jest, facet napewno zrobi dobrze i co najwazniejsze tanio. Mysle ze z takim warsztatem nie bedziesz mial problemów. A jak juz bedziesz mial rozplecione koło to nie poleruj bebnów a jedynie wyczysc, no chyba ze oryginalnie byly polerowane;) Starajmy sie odrestaurowywac wszystko identycznie z oryginałem, tak jak wyszlo z fabryki w dniu produkcji;)Aha, i prosiłbym Cie o zrobienie fotek zestawu narzedzi, i zeby fotki byly w miare dokładne to moze uda mi sie złozyc takie zestaw bo kiedys po dziadku mialem pewne narzedzia ktore pochodzily z B1.Pozdrawiam - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 (edytowane) No tak troche odswieze temat.Powoli kompletuje moja WSK M06L, serducho juz jest co prawda nie oryginał ale rowniez od starszego typu WSK. Inne elementy sa w dordze a mianowicie przod z lampa i blotnikiem, slimak - wszystko od M06L tylko ze wisnowiej. Powoli, powoli i uzupelnie reszte brakow :crossy: Mialem sie tego nie podejmowac i co prawda nie ktore elementy nadwozia juz mialy innego wlasciciela ale odzyskalem je spowrotem i Elka powoli stanie na kolach. I mam do niej maly sentyment, jest jedyna w swoim rodzaju - niebieska.Kilka zdjec:Taka zdobylem:http://img174.imageshack.us/img174/6005/dsc03361bd1.jpg Po malym skompletowaniu:http://img201.imageshack.us/img201/3184/m06lxk2.jpg PS: Odkrecony blotnik tylko dlatego zeby go nie uszkodzic (zatrzasku stopki) i kierownica, licznik. Jak widac moto stoi na polce. Edytowane 30 Listopada 2006 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Witaj Pioter, ucieszyłem sie jak zobaczyłem że ktos temat odswieżył;) Gratuluje postepów przy "Elce", wypadało by żebym ja też wziol sie za jakies swoje maszny, ale niestety czas na to nie pozwala zbytnio;( Ciagle auta i auta musze robic bo cos sie psuje, a sa potrzebne na codzien niestety...eh, a powiedz mi skad wziales oryginalny przód z lampa? Po zimie Elka bedzie juz polakierowana? Jakies założenia już masz co do odrestaurowywania?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 (edytowane) Z ogloszenia otomoto. Czlowiek pisal ze sprzeda naprawde okazyjnie, wiec skontaktowalem sie z nim, poprosilem o bardziej szczegolowe zdjecia no i uzgodnilismy co i ile bedzie kosztowało. Wiec powiem w skrocie : lagi cale kompletne z polkami+lampa (bez stacyjki)+kierownica(cała kompletna z manetkami)+blotnik przod+slimak z linka(sprawny na tylne kolo). Stan calosci oceniam na bdb- :) cena to 60 zł. Wszystkie czesci pochodza od WSK M06L. Dowiedzialem sie troche o historii motocykla z ktorego pochodza czesci a bylo tak: facet ktory byl jej posiadaczem odstawil ja na strych cala kompletna na chodzie poniewaz kupił nowszy model wsk ktorym zaczal jezdzic, wiec ta poszla w odstawke teraz ja rozkrecil i postanowail sprzedac na czesci... troche ta historia wydaje mi sie nie taka, no ale czlowiek po rozmowie telefonicznej wydaje sie uczciwy i prosi o e-maila po otrzymaniu przezemnie paczki czy wszystko sie zgadza itp. Chcialem zrobic u niego wieksze zakupy a dokladnie kupic koła, ale juz je sprzedał, tez w sumie za bezcen jak za kompletne cale z oponami, dekielkami i oskami... No szkoda. Po zimie Elka bedzie juz polakierowana? Jakies założenia już masz co do odrestaurowywania? Narazie moim zalozeniem jest jej skompletowanie :) pozniej bedziemy mysleli o odrestaurowaniu :) Edytowane 1 Grudnia 2006 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byko Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 EEEEhhh az sie lezka w oku kreci jak patrze na te wasze sprzetymam do nich niesamowity sentyment bo sam kiedys bylem posiadaczem szkoda tylko ze zadnego zdjecia nie mam pozdro dla wszystki wskowcow :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Byko, czy Ty jesteś z tych Sarnak nadbużańskich? W końcu zawsze możesz poszukać jakiegoś polskiego sprzęta, zacząć remont i później cieszyc sie jego walorami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 EEEEhhh az sie lezka w oku kreci jak patrze na te wasze sprzetymam do nich niesamowity sentyment bo sam kiedys bylem posiadaczem szkoda tylko ze zadnego zdjecia nie mam pozdro dla wszystki wskowcow Dzieki w swoim imieniu i pozostalych :) I Byko zrob tak jak mowi Lukass! Taka WSK jeszcze jest do znalezienia i na dzien dzisiejszy nie jest jeszcze drogim motocyklem. Ale juz powoli poszukiwanym :) No dzis dostalem sowje czesci :P Jestem bardzo zadowolony, wszystko zgodne z opisem i wzorowo zapakowane, nic nie uleglo uszkodzeniu. Nie mam tymczasowo aparatu, bo dodal bym kilka fotek. Ale nie bawem to zrobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Witaj kolego Byko;) Fajnie że zajrzałes do tego tematu, może uda nam sie Ciebie namówic na nabycie wspaniałego Polskiego motocykla WSK:) Oczywiście im starszy model by CI sie udało zdobyc tym lepiej!Powiedz nam jaki model miałes WSK i ogólnie napisz wspomnienie o motocyklu który miałes;)Pioter to fajnie że masz już czesci! Teraz jeszcze koła, itp i bedzie komplecik;) Najważniejsze że cały czas działasz dażac do celu;)Pozdrawiam - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Wklejam na prosbe pioter_gpz: To moja WFM:http://www.bikepics.com/members/loopy1/59m06/ A WSK jest rozłozona w drobny mak, wiec nie ma sensu robic zdjecia ramy... Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zalezalo mi najbardziej na zdjeciach M06L, ale rozumiem sytuacje. Ale dzieki przynajmniej za te foty :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Przecież to jest WFM M06L! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.