wladimir Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 Witam. problem jest nastepujacy... z pod walka od zmiany biegow cieknie mi olej i zastanawiam sie jak to tam jest... gladz do gladzi czy powinna byc jakas uszczelka bo z tego co pamietam to u mnie tam uszczelki nie bylo.konczy sie sesja egzaminacyjna i trzeba pojezdzic ale przeciez nie bede jezdzil z calym usyfionym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 tam powinien byc oring gumowy. jak zdejmiesz kape to patrzyszw w dziore i widzisz albo stary oring albo rowek na oring. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladimir Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Wielkie dzieki za odpowiedz :D jak tylko oring to dostane w kazdym sklepie bo obawialem sie ze bede musial cos kombinowac jakby bylo gladz do gladzi :D PS. do moderatorow. temat zostal wyczerpany i mozna usunac a jezeli nie usuwac to przerzucic do dzialu "mechanika 2t" bo jest on chyba bardziek adekwatny dla tego tamatu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.