Skocz do zawartości

Nowy Problemik


bili
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam nowy problem. Przygotowałem Jawke do sezonu: wszystko wyczysciłem, podokręcałem śruby, ustawiłem przerwe na przerywaczu ( 0.3 ), cała elektryka nowa i działająca, iskra wspaniała, gaznik czysty, filt paliwa i powietrza nowy wogule wszystko co mogłem zrobić to zrobiłem ( bez odkrecania niczego z silnika ) no ale to jednak nie pomogło. Leje paliwko do full baku. Pompuje do gaźnika: Kopie i tutaj az mnie zatkało - pierwsze kopnięcie i juz zapaliła. Dobra - mysle sobie " przejade sie" odkręcam manetke a tu zonk :banghead: Jawka gaśnie ;) dobra myśle sobie " zapale jescze raz", kopie i odrazu zapaliła, wrzucam jedynke - odkręcam troche manetke i znowu zonk - zgasła. I tak cały czas. Na luzie się czasami wkrecała ale jak jej nie utrzytmam na dość wysokich obrotach to potem juz tylko czekac az zgasnie bo nic nie da sie zrobic :banghead: Więc rodzi sie pytanie: Dlaczego Nie Wkręca Sie Na Obroty??!! Co Może Być Nie Tak? Proszę pomórzcie... Wcześniej wszystko bylo dobrze.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... odpowiedzi na wasze pytania będą troche póxniej bo mam gości :banghead: Ale ja mam do was pytanie, moze glupie ale jednak mam: co to są simeringi?? Próbowałem się dowiedzieć ale to nic nie wniosło do mojej wiedzy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to są simeringi??

 

Okrągła czarna guma z dziurą w środku, a wokół tej dziury nałożona jest sprężynka, która w ten sposób wzmacnia przyleganie simeringu. Na wale masz nałożony simering by olej nie przedostawał się do skrzyni korbowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okrągła czarna guma z dziurą w środku, a wokół tej dziury nałożona jest sprężynka, która w ten sposób wzmacnia przyleganie simeringu. Na wale masz nałożony simering by olej nie przedostawał się do skrzyni korbowej.

 

Lub też zeby od strony magneta (zapłonu) nie łapał lewego powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj wyregołować obroty... tylko pamietaj o odpowiedniej mieszance paliwa i powietrza w gażniku... jeśli dostaje jednego lub drugjego wjęcej lub mniej niz powinien to bedzie gasł i nie miał siły... elektryka powinna byc spoko jeśli masz iskre... wyreguluj obroty paliwo i powietrze na gażniku i powinno byc spoko... przeczyść gażnik i filtr powietrza to zanim zabierzesz się do regulowania obrotów, wykręć dysze i go przedmuchaj, a filtr też, możesz go umyc benzyną... napewno... spróbuj... pozdro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...