karol0545 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Witam mam jakis problem z kranikiem w charcie jka odkręce na rezerwe to leci dobzre a el jak odkręce na normalnie to tyylko tak kapie. Jak go przeczyscić?? Dzisiaj kupiłem nowy akumualtor do charta a kierunki niechca chodzić, Czy keirunki chodza po przekręceniu stacyjki na 3 i bez włanczania silnika czy silnik musi byc włączony?? sygnał dzwiekowy chodzi ale jak nacisne go palcem tak mocno ....... jak go zrobic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 co do kranika to wykrecasz go z baku rozkrecasz i przedmuchujesz powietrzem sprezonymco do kierunkow to u mnie dzialaly na 1 i 2 bez wlanczania silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Witam mam jakis problem z kranikiem w charcie jka odkręce na rezerwe to leci dobzre a el jak odkręce na normalnie to tyylko tak kapie. Jak go przeczyscić?? Może po prostu masz mało paliwa? :-P. Po prostu rozkręć kranik, porządnie go przedmuchaj i złóż z powrotem. Tylko nie dokręcaj za mocno śrubek pod pokrętłem, żeby nie zniszczyć uszczelek. Przed tą operacją możesz sprawdzić drożność w ten sposób: zdejmujesz z gaźnika wężyk i przestawiając położenia gaźnika, dmuchasz do wlewu :-). Pamiętaj, dmuchaj, a nie zaciągaj się :-P. Jeśli czuć znaczną różnicę w "ciśnieniu" (tzn. jeżeli przy którymś ustawieniu efekt będzie taki sam jak przy zamkniętym kraniku), to jedna z rurek jest zapchana. Im mniej paliwa będzie przy tym w zbiorniku, tym wiarygodniejszy wynik badania. Dzisiaj kupiłem nowy akumualtor do charta a kierunki niechca chodzić, Czy keirunki chodza po przekręceniu stacyjki na 3 i bez włanczania silnika czy silnik musi byc włączony?? sygnał dzwiekowy chodzi ale jak nacisne go palcem tak mocno ....... jak go zrobic ??Jeśli nikt nie grzebał przy stacyjce, to powinno być tak: na dwóch skrajnych położeniach nie działają kierunki, stop, klakson, ani silnik, na położeniach wewnętrznych (czyli 1 i 2) działa wszystko (aha, kierunki powinny oczywiście działać przy zgaszonym silniku, to oczywiste). Poza tym: na 0 i 1 nie ma świateł, na 2 i 3 są (tzn. na 3 działa tylne i podświetlenie licznika, jako postojówki). Więc silnika raczej nie uruchomisz przy ustawieniu na 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.