Bart Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 (edytowane) Temat jeden już sie przewinął na forum jednak odpowiedź (również jedna) nie rozwiała moich pytań do końca. Zastanawiam sie nad zamontowaniem tego pudełeczka do Hondy VFR VTEC, czy ktoś używa takich urzadzeń, jaki będzie efekt i jak z eksploatacją, zywotnościa itp. Czy przy normalnej jeździe bedzie czuć róznice podobnie jak przy hi-speedach, jak to wpłynie na na elastycznośc, ew. zużycie paliwa w różnych zakresach. Nie ukrywam, nie katuje non stop maszynki czesto jezdze w trasie i równie czesto zasuwam po mieście. Odetkałem delikatnie wydech (podskoczyła delikatnie elastyczność) pomyślałem jeszcze o kompie, jednak najpierw chciałbym poznac opinie ludzi którzy zetknęli sie z takim cudem. Bardzo wielkie dzięki za wszelkie opinie, porady odpowiedzi :buttrock: Edytowane 20 Czerwca 2006 przez Bart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SajGoN Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Wiem ze w GSX 1400 spalanie sporo spada. Uklat ogolnie ceniony jakby cos bylo z nim nie tak to bysmy nie wiedzieli o jego istnieniu.Bo przynajmniej nikt nie promuje czegos co jest bublem.W powanych gazetach tuningowych tez nie znajdziesz strumienic czy magnetyzerow.A DynoJety i PCry zakladaja prawie wszyscy do wyscigow na 1/4 milipozdro Kupuj i sie chwal jak z moto po zabiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Odetkałem delikatnie wydech (podskoczyła delikatnie elastyczność) pomyślałem jeszcze o kompie, jednak najpierw chciałbym poznac opinie ludzi którzy zetknęli sie z takim cudem. Bardzo wielkie dzięki za wszelkie opinie, porady odpowiedzi :) Witaj, Jak wiesz - PC pracuje na mapach które są dedykowane dla motocykla z różnymi "wynalazkami". Zależnie od tego co masz w moto czy filtr BMC czy K&N, czy wydech yoshi,arrow czy inne cuda trzeba by było zapodać taką mapę aby dobrze oddała "stan" motocykla.Jak się pewnie domyslasz nie jest to łatwe. W związku z tym proponuję skontaktować się z ludźmi którzy na hamowni sprawdzą Ci motocykl i dostosują mapę wtrysku do tego modelu.Z wykresu mocy i momentu tak pokombinują dawkowaniem, że odczujesz różnicę.Oczywiście przede wszystkim powinieneś powiedzieć im co chcesz osiągnąć. Tak więc sam najpierw musisz odpowiedzieć sobie na to pytanie. Powodzenia, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.