wieczny student Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Witajcie! Mając znikome doświadczenie w obcowaniu z japońską materią chciałbym się od was dowiedzieć czy gaźniki w silnikach Hond XL500, Yamah XT600 i pochodnych da się regulować samemu, bez wakuometru? Tak jak gaźniki w Uralu, Junaku, i innych z gaźnikami grawitacyjnymi. Czy podciśnieniowość japońskich gaźników powoduje, że regulacja jest trudniejsza i nie polega na jednej śrubie od powietrza na jałowych i regulacji uniesienia przepustnicy? Jeśli chodzi o iglice, to pewnie system jest ten sam, więc to pomijam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 kazdy singiel jest doskonaly do samodzielnego grzebania ,jesli masz pojecie o mechanice i regulowales kiedys gaznik np : w demoludzie to i z tym sobie poradzisz , wszystko jest tak jak napisales Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.