Skocz do zawartości

Regulacja gaźnika w japońśkim singlu.


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! Mając znikome doświadczenie w obcowaniu z japońską materią chciałbym się od was dowiedzieć czy gaźniki w silnikach Hond XL500, Yamah XT600 i pochodnych da się regulować samemu, bez wakuometru? Tak jak gaźniki w Uralu, Junaku, i innych z gaźnikami grawitacyjnymi. Czy podciśnieniowość japońskich gaźników powoduje, że regulacja jest trudniejsza i nie polega na jednej śrubie od powietrza na jałowych i regulacji uniesienia przepustnicy? Jeśli chodzi o iglice, to pewnie system jest ten sam, więc to pomijam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy singiel jest doskonaly do samodzielnego grzebania ,jesli masz pojecie o mechanice i regulowales kiedys gaznik np : w demoludzie to i z tym sobie poradzisz , wszystko jest tak jak napisales

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...