thefex Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) wszystko chodzilo super, do poki nie postanowilem sie przeprawic przez tory kolejowe... tory byly strasznie wysokie, ze motocykl nie dal rady przejechac, wiec zeskoczylem z siodla, rozpedzilem go biegnac obok, regulowalem gazem i sprzeglem, w ten sposob udalo mi sie przejechac.. razem bylo tego 6 szyn.po odpaleniu ponownie moto dziwnie sie zachowuje.. na jalowym biegu tak jakby syczy z okolic dolu silnika (nic nie cieknie), a jak go wkrece na obroty i puszcze manetke, to bardzo, bardzo powoli z nich schodzi... poza tym strzela tez troche w tlumik, co sie wczesniej nie zdarzalo... odpala z kopa, bez zadnego problemu, ale jak pochodzi chwile na jalowym biegu, to gasnie (po ok 10 sekundach) w takim stanie dojechalem motocyklem do domu (2km) co moglo sie stac?czy od tych wstrzasow nie przestawil mi sie np rozrzad?czy moze to cos z zamocowaniem gaznika?czy to nie wina dekompresora? silnik nie puknal o tory, nic nie jest tez popekane.... HEEEEELLLLLLLLLPPPPPPPPPPPP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edytowane 17 Czerwca 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 wyczysc gaznik , i czy sprawdziles luz zaworowy ,pozatym wyczysc i nasmaruj filtr powietrza i zaloz filtr paliwa o lile takowego nie masz Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 17 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) luzy zaworowe sprawdzalem 3 tygodnie temu, razem z kontrola lancucha narzadu..boje sie ze to nie bedzie takie proste jak piszesz Nitomen... wiesz jak to te nasze kawasaki padaki... mysle ze jeden z zaworow mogl sie poluzowac..bo niby skad takie charakterystyczne syczenie? ale nie slychac klepania zaworow.... pfff.... i dlaczego sie tak spaskudzilo po przejezdzie przez te cholerne tory? btw. tego dnia latalem na moto 5h non stop.. miejscami dostawal w dupe (pow. 10 tys rpm), ale ogolnie to jezdzilem na 4000-8000 obr/min. temperatura tez byla w normie (polowa skali) aha - filtr powietrza czysty, filtr paliwa zalozony, gaznika jeszcze nie czyscilem Edytowane 17 Czerwca 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.