Skocz do zawartości

Kawasaki KLR 250 zle pali...


thefex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wszystko chodzilo super, do poki nie postanowilem sie przeprawic przez tory kolejowe... tory byly strasznie wysokie, ze motocykl nie dal rady przejechac, wiec zeskoczylem z siodla, rozpedzilem go biegnac obok, regulowalem gazem i sprzeglem, w ten sposob udalo mi sie przejechac.. razem bylo tego 6 szyn.

po odpaleniu ponownie moto dziwnie sie zachowuje.. na jalowym biegu tak jakby syczy z okolic dolu silnika (nic nie cieknie), a jak go wkrece na obroty i puszcze manetke, to bardzo, bardzo powoli z nich schodzi... poza tym strzela tez troche w tlumik, co sie wczesniej nie zdarzalo...

 

odpala z kopa, bez zadnego problemu, ale jak pochodzi chwile na jalowym biegu, to gasnie (po ok 10 sekundach)

 

w takim stanie dojechalem motocyklem do domu (2km)

 

co moglo sie stac?

czy od tych wstrzasow nie przestawil mi sie np rozrzad?

czy moze to cos z zamocowaniem gaznika?

czy to nie wina dekompresora?

 

silnik nie puknal o tory, nic nie jest tez popekane....

 

HEEEEELLLLLLLLLPPPPPPPPPPPP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczysc gaznik , i czy sprawdziles luz zaworowy ,pozatym wyczysc i nasmaruj filtr powietrza i zaloz filtr paliwa o lile takowego nie masz

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luzy zaworowe sprawdzalem 3 tygodnie temu, razem z kontrola lancucha narzadu..

boje sie ze to nie bedzie takie proste jak piszesz Nitomen... wiesz jak to te nasze kawasaki padaki... mysle ze jeden z zaworow mogl sie poluzowac..bo niby skad takie charakterystyczne syczenie? ale nie slychac klepania zaworow.... pfff.... i dlaczego sie tak spaskudzilo po przejezdzie przez te cholerne tory?

 

btw. tego dnia latalem na moto 5h non stop.. miejscami dostawal w dupe (pow. 10 tys rpm), ale ogolnie to jezdzilem na 4000-8000 obr/min. temperatura tez byla w normie (polowa skali)

 

aha - filtr powietrza czysty, filtr paliwa zalozony, gaznika jeszcze nie czyscilem

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...