japan000 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Witam! nie chce zakladac nowego tematu. a widze ze tutaj toczy sie wielka dyskusja o blokadach itd. silników hondy. Mam honde ns-1 Montesa (74 ccm) .... no i ten motorek nie chce isc mi wiecej niz 80 km/h ...a z tego co czytalem to powinien isc 120 km/h . Czy ktos wie gdzie w tym motorku znajduja sie blokady ? dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Tam gdzie ma Mtx,Mbx przecie to niiby ten sam silnik ale blokowany jest tak samo ;]pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 A czy ktoś ma moze moduł do MBX-a/MTX-a80. Jeśłi tak to chetnie kupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japan000 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 wydaje mi sie że ns1 , mtx,mbx nie mają tych samych silnikow....raczej mają podobne http://www.kleinjung.de/techdata/index.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) Japan prawdopodobnie masz blokade na module tak jak ja.A jedyne co rózni te silniki to góra tzn. cylinder, tłok itp. Edytowane 7 Czerwca 2006 przez Damiano_2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Nennleistung/Drehzahl 6,0/8500 KW / min-1 Honda NS1Nennleistung/Drehzahl 7,4/7250 KW / min-1 MTXR1\R2 Niewiemy czy moc jest podawana jako moc silnika czy moc na kole.wtedy mozemy wziac pod uwage przelozenia.Cos tu niepasuje ze Mtx ma silniejszy silnik od Ns1. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japan000 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 w ns1 nie mam zadnej blokady na module. Motorek normalnie na postoju wkreca sie na 12 tys. obrotow... Znalazlem na niemieckiej stronie jak odblokowac ns1 ...niestety nie chodzilem w szkole na ten przedmiot i teraz mam braki :banghead: nie umiem tego przetlumaczyc...moze ktos mi pomoze, oto artykól:Entdrosseln und Tunen der Honda NSR 75 Drosseln: Die Honda NSR 75 ist meines Wissen und nach den Angaben von Honda nur in der Auspuffanlage gedrosselt. Die Drossel Nr. 1 befindet sich direkt im Krümmereinlass oder unter der ersten Schweißnaht.Befindet die Drossel sich direkt im Krümmereinlass, so benötigt man nur ein wenig handwerklichesGeschick um diese "herauszuschlagen". Befindet die Drossel sich unter der ersten Schweißnaht, so benötigt man schon kleines WerkzeugEntweder man schnappt sich eine gute Metallsäge oder man nimmt eine Flex und flext den Krümmerdirekt vor der Schweißnaht auf. Dann ist es ähnlich wie bei Variante 1, die Drossel zu entfernen.Wenn es nicht auffallen soll, das die Drossel entfernt wurde, muss man die alte Schweißnahtrunterflexen, abfeilen oder geschickt vertuschen. Wenn man den Krümmer wieder zusammengeschweißt hat, sollte man ihn anschleifen und mit hitze-beständigem Lack überlacken. Die Drossel Nr. 2 befindet sich im Endschalldämpfer, Honda gibt diese Drossel jedoch nichtals 80km/h Drossel an.Um diese Drossel zu entfernen, muss man den Endschalldämpfer am Ende (welches spielt keine Rolle)ebenfalls ordentlich aufflexen und den Einsatz herausziehen.Anschließend muss man ihn wieder zuschweißen und gegebenfalls die Schweißnaht vertuschen oderverschönern. Die Drossel Nr. 3 wird man im Luftfilterkasten entdecken, es geht um den weissen Behälter.Die Beschreibung der Funktion des Behälters ist mir nicht 100% klar aber so in etwa könnte es sein: Im unteren Drehzahlbereich verursachen die Membranen störende Schwingungen im Bereich der Gemisch-aufbereitung. Der Behälter gleicht diese Schwingungen aus und reduziert unnötige Schwingungen.Der Motor hat untenherum etwas mehr Drehmoment.Im oberen Drehzahlbereich ist es jedoch wichtig, das der Motor mit ausreichend Luft versorgt wird.Der Behälter verhindert dies schon aufgrund seiner anwesenheit. Behälter raus > Obenrum mehr Leistung < weniger Leistung UntenrumBehälter drin > Untenrum mehr Leistung < weniger Leistung Obenrum Am besten einfach auspobieren und berichten. Wenn die Maschine entdrosselt ist, sollte man anstatt der Zündkerze BR8ECS, eine BR9ECS benutzen.Nun sollte die Honda ca. 130 km/h schaffen. -------------------------------------------------------------------------------- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 dibo modul do NSR kosztowal 800zł a na starym niewiem ile krrecil bede musial spytac tego niemca co sprowadzilem od niego moto . ale jak przekrecilismy stojan zaplonu to maluitka poprawa byla 0.5 tys wiecej kreci teraz jak jade na 4 biegu to na luzie 8tys mam http://www.nsr125.programy.wcentrum.info/odblok.phpna tej stronie jest schemat jak odblokowac modul w NSR 125 jezeli to jest to samo to po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.