Blackrado Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Witam serdecznie Ponieważ w niedługim czasie kończę kurs i egzamin zbliża się wielkimi krokami mam kilka pytań odnośnie egzaminu, może ktoś z Was przechodził przez to w Łodzi i jest w stanie udzielić mi pomócy :icon_twisted: - ciągle nurtujące mnie pytanie na którym biegu robić 8 ?? 2 czy 1 - czy podczas jazdy po 8 i slalomie należy używać migaczy czy obracać się? - a i jeszcze jedno czy podczas oczekiwania na czerwonym świetle będzie błędem jeśli stoję z wciśniętym sprzęgłem i 1 ?? Na dodatek jeszcze nie jestem z Łodzi i nie mam zielonego pojęcia jak to tutaj jest :/ PS Wszelkie wskazówki, rady, sugestie mile widziane Pozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 "- ciągle nurtujące mnie pytanie na którym biegu robić 8 ?? 2 czy 1"A jak uczyli na kursie mnie uczono na 1 robić ósemkę i slalom i tak robiłem na egzaminie. "- czy podczas jazdy po 8 i slalomie należy używać migaczy czy obracać się?"Wszystko zależy od egzaminatora powinien jasno powiedzieć przed egzaminem co wymaga, różnie jest najlepiej wszystko umieć i nie będzie problemu. "- a i jeszcze jedno czy podczas oczekiwania na czerwonym świetle będzie błędem jeśli stoję z wciśniętym sprzęgłem i 1 ??"Najlepiej wrzucać jedynkę jak zacznie migać sygnalizator dla pieszych ja tak robiłem i robie nadal, wydaje mi się że to najlepsze rozwiązanie. wsio POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blackrado Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 dzięki piękne za odp. :icon_twisted: jednym słowem dużo zależy od humoru egzaminatora :icon_mrgreen: może wiecie jaka ze zdawalnością na A w Łodzi? bo na B z tego co słyszałam to kiepsko :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...