Gość Dominick Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 mam suzuki dr 125,przy 90 km/h dostaje niesamowitego zmulenia. Gosc od ktorego kupilem sprzet mowil ze to blokada zalozona w niemczech, w papierach mam wbite V max= 80km/h czy jest to mozliwe? Kumpel stwierdzil ze moze byc zalozona jakas zwezka. Czy tez moze chodzi o filtr powietrza, nie wiem kiedy byl sprawdzany. Motorek mam od dwoch tygodni i jestem zielony w temacie. A druga sprawa to to ze na nizszych obrotach idzie jak idzie ale jak wejdzie na wyzsze to jest zajebista roznica, normalne czy jest to oznaka jakiegos defektu, awarii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 mi 105 leci jak nic, 70 to jest na 4 biegu.ja mam u siebie wybebeszony wydech, chodzi bardzo glosno :Dno i u mnie wraz ze wzrostem obrotow nie czuc naglego przyspieszenia, jest ono jednolite, nie tak jak w 2T. DR125 model S z 90'Engine: Air-cooled 124cc single cylinder four-stroke, 2 valves.Bore and Stroke: 57,0 x 48,8 mmFuel System: Mikuni 24 mmMaximum Power(moc): 12,3 hp (9,2 kW)/ 9,600 rpmMaximum Torque(moment obrotowy): 10 Nm/ 7,500 rpm Ty masz pewnie wersje SE, a jak mialem kontakt wlasnie z taka to byla bardzo cicha i miala mula. mi sie wydaje ze zwezka w wydechu ale niby mowili ze nie byly blokowane. co do Twojego pytania to moim zdaniem nie jest to normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 ja mialem wersje SE z '97 i była blokowana na tłumiku a ponadto na module ktory odcinal zaplon przy idealnie 95km/h, i pomimo wywalenia tych blokad nie odczulem wielkich zmian, niestety liche 12KM daje sie we znaki w dadatku przy dosc duzej masie wersji SE nie ma co liczyc na wielkie osiagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dominick Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Ciezko jest mi powiedziec, nie mialem stycznosci z innymi motorami tej kategorii zeby moc porownac. nie jest to taki mega skok ale jest bezproblemowo wyczuwalne.Normalne jest ze przy wyzszych obrotach lepiej ciagnie bo zwieksza sie moment obrotowy ale to jest taki motyw ze w zasadzie musialby sie ktos tym przejechac zeby cos powiedziec. Dzieki za odpowiedz. Żubr to jest wlasnie chyba to o czym mowisz, gosc od ktorego kupowalem tak mowil ale chcialem sie upewnic bo mogl mi ozenic kazdy kit gdyz jestem zielony w tym temacie. O moc mi nie chodzi bo na dzien dobry to dla mnie jest ok ale o to by mechanicznie byl wporzadku. Dzieki za info :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Macie jakieś instrukcje jak odblokować na module i wydechu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dominick Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Apropos macie moze jakies instrukcje obslugi dr-ki, shematy, jakies opisy? Swiezak jestem i musze sie co nieco podszkolic bo nie wiem nawet gdzie poziom oleju sprawdzic i filtr powietrza wymontowac bez zbednego krecenia a musze to zrobic bo nie wiem jak z tym bylo u poprzedniego wlasciciela a wiadomo kazdy zachwala swoj towar.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.