Skocz do zawartości

problemy przy 90 km/h


Gość Dominick
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Dominick

mam suzuki dr 125,przy 90 km/h dostaje niesamowitego zmulenia. Gosc od ktorego kupilem sprzet mowil ze to blokada zalozona w niemczech, w papierach mam wbite V max= 80km/h czy jest to mozliwe? Kumpel stwierdzil ze moze byc zalozona jakas zwezka. Czy tez moze chodzi o filtr powietrza, nie wiem kiedy byl sprawdzany. Motorek mam od dwoch tygodni i jestem zielony w temacie. A druga sprawa to to ze na nizszych obrotach idzie jak idzie ale jak wejdzie na wyzsze to jest zajebista roznica, normalne czy jest to oznaka jakiegos defektu, awarii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi 105 leci jak nic, 70 to jest na 4 biegu.

ja mam u siebie wybebeszony wydech, chodzi bardzo glosno :D

no i u mnie wraz ze wzrostem obrotow nie czuc naglego przyspieszenia, jest ono jednolite, nie tak jak w 2T.

 

DR125 model S z 90'

Engine: Air-cooled 124cc single cylinder four-stroke, 2 valves.

Bore and Stroke: 57,0 x 48,8 mm

Fuel System: Mikuni 24 mm

Maximum Power(moc): 12,3 hp (9,2 kW)/ 9,600 rpm

Maximum Torque(moment obrotowy): 10 Nm/ 7,500 rpm

 

Ty masz pewnie wersje SE, a jak mialem kontakt wlasnie z taka to byla bardzo cicha i miala mula.

mi sie wydaje ze zwezka w wydechu ale niby mowili ze nie byly blokowane.

 

co do Twojego pytania to moim zdaniem nie jest to normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem wersje SE z '97 i była blokowana na tłumiku a ponadto na module ktory odcinal zaplon przy idealnie 95km/h, i pomimo wywalenia tych blokad nie odczulem wielkich zmian, niestety liche 12KM daje sie we znaki w dadatku przy dosc duzej masie wersji SE nie ma co liczyc na wielkie osiagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dominick

 

Ciezko jest mi powiedziec, nie mialem stycznosci z innymi motorami tej kategorii zeby moc porownac. nie jest to taki mega skok ale jest bezproblemowo wyczuwalne.Normalne jest ze przy wyzszych obrotach lepiej ciagnie bo zwieksza sie moment obrotowy ale to jest taki motyw ze w zasadzie musialby sie ktos tym przejechac zeby cos powiedziec. Dzieki za odpowiedz.

 

 

 

Żubr to jest wlasnie chyba to o czym mowisz, gosc od ktorego kupowalem tak mowil ale chcialem sie upewnic bo mogl mi ozenic kazdy kit gdyz jestem zielony w tym temacie. O moc mi nie chodzi bo na dzien dobry to dla mnie jest ok ale o to by mechanicznie byl wporzadku. Dzieki za info :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dominick

Apropos macie moze jakies instrukcje obslugi dr-ki, shematy, jakies opisy? Swiezak jestem i musze sie co nieco podszkolic bo nie wiem nawet gdzie poziom oleju sprawdzic i filtr powietrza wymontowac bez zbednego krecenia a musze to zrobic bo nie wiem jak z tym bylo u poprzedniego wlasciciela a wiadomo kazdy zachwala swoj towar....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...