loopy1 Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Temat przez osoby jezdzace Jawami pewnie dobrze znany, dlatego wlasnie Was prosze o pomoc.Sprawa wyglada tak: Wczoraj rozładował mi sie akumulator. Podłaczyłem prostownik na 10 minut i moto odpalił z 1go kopa i jezdziłem chyba godzine (na swiatłach!). Gdy odstawiłem, swiatła ładnie swieciły i wszystko było w najlepszym poradku. Dzisiaj przed odpaleniem tez wszystko było ok, swiatełka swieciły i Jawa zagadała od 2giego kopa. Wyjechałem na droge, przejechałem chyba 4 km i moto zgasło. Swiateł juz nie było.... Podłaczyłem prostownik i znów wszystko ok. 1.Macie jakas rade na zrąbane ładowanie? 2.Moze macie jakis osobisty, sprawdzony patent? 3.Jak ludzie sobie z tym radzili gdy nie było jeszcze tak rozwinietej elektroniki?Słyszałem, ża mozna założyc cos od pramettiego (nie wiem czy tak to sie pisze). Jestem jeszcze zielony i bede wdzieczny za kazda rade... Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rider41 Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 temat niedawno był poruszany, rzuć okiem kilka postów niżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...