Jankes1977 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Piotr, ja w swoim odlaczylem tylko te wezyki od pompy AIS tak wiec zawsze jest mozliwosc powrotu do pierwotnych ustawien. Co do odczuc to troche lepiej sie zbieral podczas przyspieszania od wolnych obrotow i zmienil sie deliktanie gang wydechow :) . Teraz jak tylko znajde odpowiednie kolki jako zaslepki w glowicach cylindra to zdemontuje go kompletnie jednak bez wybijania tych kolanek z glowicy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Jankes1977, tez myslalem o ewentualnym odłączeniu wężyków, niczym więcejGang moich wydechów zachwyca mnie i tak bez takich trików,mam Silvertaila :) tylko zasadnicze pytanie jest co w zasadzie daje nam taki zabiegi czy warto ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamir Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 tu masz kompletny opis http://motocyc.pl/starycyc/ais.doc ja w swoim też wywalam ale kolanka zostawiam, tylko chcę dorobić jakieś osłonki coby tego badziewia nie było widać. Nie wiadomo jak będą reagować przy przeglądzie lub w zachodniej części Europy.Tam traktują przepisy dość dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 tu masz kompletny opis http://motocyc.pl/starycyc/ais.doc to fragment opisu ze strony CYC-a: " .... Co nam daje taka operacja: -po pierwsze usuniemy niezbyt pięknie wyglądający element umieszczony w widocznym miejscu. - po drugie, poprawi to pracę silnika w niskim zakresie obrotów. - po trzecie – zaszkodzimy niestety ekologii – pogorszy się czystość spalin. .... " Pytanie jak bardzo poprawi sie ta praca silnika, i w czym to się objawia ? Czy aby całe to zamieszanie wokół AIS nie jest trochę naciągane ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Musisz odlaczyc i pojezdzic sam zobaczysz. 10 KM od tego na pewno nie przybedzie ale jak widzisz sa zwolennicy wiec cos w tym musi byc. A tych ladnych SilverTaili to troche :flesje: zazdroszcze ;) Zobaczymy jak moje nowe beda gadaly... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszXVS Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 (edytowane) Załozylem dzis filtr powietrza K&N i nie wiem co robic, ten ring ktory wklada sie w otwor jest mniejszy od oryginalnego filtra o jakies 5mm, niby malo ale jest tam teraz szpara i caly filtr lata na boki, pozatym zauwazylem ze w zwyklym filtrze dookola ringu jest gabka uszczelniajaca a w K&N nie ma, nie bedzie czasem przez ta szpare zaciagalo lewego powietrza? no chyba ze pokrywa filtra po przykreceniu dopcha go i uszczelni, jutro z samego rana pojde to sprawdzic ale juz teraz nie daje mi to spokoju wiec wole Was zapytac P.S. Kupie chromowane dekle ktore znajduja sie pod siedzeniem(aku i schowek) do V-stara 650 classic badz zamienie za dekle koloru bordowego w dobym stanie Edytowane 18 Stycznia 2008 przez LukaszXVS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Załozylem dzis filtr powietrza K&N i nie wiem co robic, ten ring ktory wklada sie w otwor jest mniejszy od oryginalnego filtra o jakies 5mm, niby malo ale jest tam teraz szpara i caly filtr lata na boki, pozatym zauwazylem ze w zwyklym filtrze dookola ringu jest gabka uszczelniajaca a w K&N nie ma, nie bedzie czasem przez ta szpare zaciagalo lewego powietrza? no chyba ze pokrywa filtra po przykreceniu dopcha go i uszczelni, jutro z samego rana pojde to sprawdzic ale juz teraz nie daje mi to spokoju wiec wole Was zapytac W xvs 1100 jest podobnie. Puszka po dokreceniu mocno dociska filtr K&N i nic nie lata. Mozesz zrobic foto tych swoich kierunkow z diodami (ale bez klosza) chcialbym zobaczuc jak sa mocowane. Dzieki i Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L&M Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Witam, wszystkich jestem szczęsliwym posiadaczem przepieknego Drag Stara 1100, wreszcie znalazłem grono ludzi pozytywnie zakręconych na punkcie "Starów". Witam jeszcze raz wszystkich bardzo serdecznie... :banghead: Witam,ponownie ... :biggrin: Pytanie nie ode mnie ale od mojego Fumfla ma Wildka 1600 tylko jedyne co go irytuje to kapeć z tyłu może ktoś z szacownych kolegów powiedzieć jak układa się kapeć rozmiarów 170/80 - 15 powiedzmy Draga do Wildka ? Z góry dzieki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Witam, wszystkich ......Pytanie nie ode mnie ale od mojego Fumfla ma Wildka 1600 ... Cześć L&M! Skieruj Fumfla do odpowiedniego działu - http://forum.motocyklistow.pl/Wild-Road-St...any-t68225.html Tam pogada sobie na temat aktualnych i przyszłych wątpliwości :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Witam,Wildek ma obydwa koła w rozmiarze 16 cali,więc opona 15 nie będzie pasować,i każda przeróbka nie ma sensu.Można dać szerszą 16tkę np.160/80/16 ale nic więcej.Szersze koło potrzebuje więcej miejsca a to wiąże się z przeróbką błotnika.Pozdrawiam Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisu Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Mam pytanko jakie swiece najlepiej używać do Draga 650, dzis odpaliłem i chodził tylko na jeden gar, ale po jakims czasie właczyłem rezerwę(10 min nie chodził) i znowu zaczoł na 2 gary czy to znaczy że może za mało paliwa dostawał lub cos tegos?? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Mam pytanko jakie swiece najlepiej używać do Draga 650, dzis odpaliłem i chodził tylko na jeden gar, ale po jakims czasie właczyłem rezerwę(10 min nie chodził) i znowu zaczoł na 2 gary czy to znaczy że może za mało paliwa dostawał lub cos tegos?? :icon_exclaim: :wink: NGK - DPR7EA9 Mala ilosc paliwa nie ma nic wspolnego z praca na 1 garOdpalanie silnika na krotko powoduje uszkodzenie swiec. Jesli juz chcesz odpalac, to przynajmniej niech silnik pracuje do osiagniecia normalnej temp. pracy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 x. Maślak racja po soli nie ma sensu ale przecież jeszcze nie posypali !!! przynajmniej u mnie. A jak będzie tak dalej to nie będą mieli okazji posypać ;)zazdroszczę wszystkim jeżdżącym :icon_rolleyes: a tak z zupełnie innej beczki - nie wiecie Panowie, gdzie kupić bagażnik do Draga 1100A taki zamiast siedzonka dla pasażera? (oczywiście na e-bayu :lalag: ale może jeszcze jakieś wskazówki? :D) no i żeby nie był powalający cenowo ! (wiem, wiem, tak to mi tylko w erze ... :icon_razz: znalazłem do Łajldka 1600 za 220 PLN. pozdrempiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 x. Maślak racja po soli nie ma sensu ale przecież jeszcze nie posypali !!! przynajmniej u mnie. A jak będzie tak dalej to nie będą mieli okazji posypać ;)zazdroszczę wszystkim jeżdżącym :icon_rolleyes: a tak z zupełnie innej beczki - nie wiecie Panowie, gdzie kupić bagażnik do Draga 1100A taki zamiast siedzonka dla pasażera? (oczywiście na e-bayu :lalag: ale może jeszcze jakieś wskazówki? :D) no i żeby nie był powalający cenowo ! (wiem, wiem, tak to mi tylko w erze ... :icon_razz: znalazłem do Łajldka 1600 za 220 PLN. pozdrempiq przymierzam sie do takiego Bagaznik Katowice ale na 400 pln troche musze butelek sprzedac. Byl tez podobny na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 x. Maślak a tak z zupełnie innej beczki - nie wiecie Panowie, gdzie kupić bagażnik do Draga 1100A taki zamiast siedzonka dla pasażera? (oczywiście na e-bayu :wink: ale może jeszcze jakieś wskazówki? :D) no i żeby nie był powalający cenowo ! (wiem, wiem, tak to mi tylko w erze ... :lalag: znalazłem do Łajldka 1600 za 220 PLN. pozdrempiq :biggrin: Oryginal yamahy w serwisie kosztuje tez ok 4oo zl. Niestety gdzie kupic cos tanszego nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.