dersu Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Z przewierconymi tłumikami też można uzyskać niezły efekt. Mój kumpel ma nawiercone dziura na dziurze... jego motorek chodzi jak bombowiec :clap:Jak masz jezdzić z końcówką niczym sito w maszynce do mięsa, to juz lepiej wywalić ostatnia sekcje. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xedos1 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Ja mam wiercone wydechy (poprzedni właściciel zrobił w servisie Yamahy), chodzi refelacyjnie, dzwięk piękny jest Ja mam wiercone wydechy (poprzedni właściciel zrobił w servisie Yamahy), chodzi refelacyjnie, dzwięk piękny jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Czy przewiercanie tłumików również wiąże się z regulacjami przy silniku o których wcześniej pisaliście, czy dotyczy to tylko wymiany wydechów na puste? dubel posta, dziwne rzeczy się czasami na tym forum dzieją :banghead:Tez mam wiercone tłumiki(samodzielnie zreszta) dźwięk jest o niebo lepszy a regulacji nie trzeba bylo po zabiegu robić żadnych. ;) Ja wywalałem ostatnią sekcję w swojej poprzedniej Virago 750, nie trzeba było nic regulować (przynajmniej nie odczuwałem takiej potrzeby, wszystko chodziło cacy), a dźwięk poprawił się znacznie.a czy mogłbys mi na PM opisac jak sie do tego zabrałeś? Bo jestem ciekaw jak to zrobić Edytowane 22 Marca 2007 przez Unek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Ja wlasnie dzisiaj nabylem droga kupna wiertlo 14 :icon_mrgreen: i rozwiercilem na maksa wydechy, tak ze mam w srodku oryginalna duza rure a po bokach kilka otworów 14.Dzwiek jest porazajacy, dudniacy niskim basem. :icon_evil: Jutro jak pogoda pozwoli testowanie sasiadow i okolic :evil: Zastanawiam sie nad wywaleniem tej głównej, duzej rury ze srodka, ale ............... nie wiem jak to zrobic :lapad: i czy wtedy nie popekaja bebenki od halasu :flesje: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Dymsha, też jestem zainteresowany taką informacją , inni też mogą być ciekawi to moze opisz w poście na forum.Tutaj o tym pisałem: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=...ndpost&p=654175Dodam jeszcze, że razem z tą przykrywką wyszła właśnie ta wewnętrzna węższa rurka, a została w połowie tłumika przegroda z otworami. Dźwięk bardzo mi się podobał po tej operacji i nie przeszkadzał mi ta trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arad Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Witam, Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Drag Stara 1100. Nadszedł czas na zakup nowych opon. Do wyboru mam Pirelli, Metzeler i Dunlop. Większość doradza Dunlop (takie również mam obecnie, lecz nie przejechałem zbyt dużo na nich i nie mam wiele doświadczeń) i teraz pytanie który model D404, a może K555. Wiem, że opony powinny być miękkie, jak to sprawdzić? Poproszę o radę i pomoc, bo z tyłu mam już "slika" :), a sezon już rozpoczęty. Myślę, że temat był już poruszany, lecz w tej ilości postów, ciężko coś szybko znaleźć. Liczę na pomoc kolegów "POSIADACZY DRAG STARÓW". Pozdrawiamarad Witam, Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Drag Stara 1100. Nadszedł czas na zakup nowych opon. Do wyboru mam Pirelli, Metzeler i Dunlop. Większość doradza Dunlop (takie również mam obecnie, lecz nie przejechałem zbyt dużo na nich i nie mam wiele doświadczeń) i teraz pytanie który model D404, a może K555. Wiem, że opony powinny być miękkie, jak to sprawdzić? Poproszę o radę i pomoc, bo z tyłu mam już "slika" :), a sezon już rozpoczęty. Myślę, że temat był już poruszany, lecz w tej ilości postów, ciężko coś szybko znaleźć. Liczę na pomoc kolegów "POSIADACZY DRAG STARÓW". Pozdrawiamarad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Witam, Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Drag Stara 1100. Nadszedł czas na zakup nowych opon. Do wyboru mam Pirelli, Metzeler i Dunlop. Większość doradza Dunlop (takie również mam obecnie, lecz nie przejechałem zbyt dużo na nich i nie mam wiele doświadczeń) i teraz pytanie który model D404, a może K555. Wiem, że opony powinny być miękkie, jak to sprawdzić? Poproszę o radę i pomoc, bo z tyłu mam już "slika" :icon_question:, a sezon już rozpoczęty. Myślę, że temat był już poruszany, lecz w tej ilości postów, ciężko coś szybko znaleźć. Liczę na pomoc kolegów "POSIADACZY DRAG STARÓW". Pozdrawiamarad Witaj, polecam ci Metzelery M800 Marathon. Sam je zakładam na ten sezon. A opinie mają przednią :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 (edytowane) Ano jednak ...........Tylko nie wiem czy sie cieszyc czy nie.I czy wyjdzie tylko ta wewnetrzna rura, czy tez cala blacha do której ta rura jest przytwierdzona ?Bo tlumik sie na koncu zweza i nie wiem jak to z niego wyjdzie :icon_question: Poza tym, na tej wewnetrznej blasze sa jeszcze doookola mniejsze rury. Czy one tez maja byc usuniete ?Sorry za te pytania, ale pierwszy raz to robie ..... :smile: Edytowane 23 Marca 2007 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Ano jednak ...........Tylko nie wiem czy sie cieszyc czy nie.I czy wyjdzie tylko ta wewnetrzna rura, czy tez cala blacha do której ta rura jest przytwierdzona ?Bo tlumik sie na koncu zweza i nie wiem jak to z niego wyjdzie :crossy: Poza tym, na tej wewnetrznej blasze sa jeszcze doookola mniejsze rury. Czy one tez maja byc usuniete ?Sorry za te pytania, ale pierwszy raz to robie ..... :)Nie wiem jak dokładnie jest zbudowany w Drag Starze ,ale sądze że podobnie jak w Wildku.Powierć resztę aby sie otwory polączyły( jak najbliżej zewnętrznej ścianki) ,potem wyciąg tą ostatnią sekcje bez względu na to ile tam tych rurek masz.W połowie powinna być jeszcze jedna przegroda.Te rurki napewno będa wewnątrz przylutowane ,ale jak pokręcisz to powinno puścić.Potem te resztki z wiercenia zeszlifuj kamieniem na wiertarce.Tutaj napewno ktoś w Dragu juz to robił, to najwyżej Ci podpowie jesli jest inaczej.Powodzenia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xedos1 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Co do wiercenia wydechów u mnie wygląda to tak: Fotka 1Fotka 2Fotka 3 Co do dźwięku to chodzi rewelacyjnie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Co do dźwięku to chodzi rewelacyjnie :(No a jak Twoja szyba, Xedos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilwizard Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Do synchronizacji nie zapominajcie o ustawieniu mieszanki, paliwowo-powietrznej;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xedos1 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Prałat o szybie napisałem dziś w TYM temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Do synchronizacji nie zapominajcie o ustawieniu mieszanki, paliwowo-powietrznej;)Witaj, po co masz regulowć mieszankę tylko po synchronizacji? Jeśli była ok to taka tez jest po zabiegu. Co innego jeśli rozbierasz gaźniki do mycia. Wtedy tak. A najlepiej postępować w myśl zasady - działa nie grzebać. Bo się sp....... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Co do wiercenia wydechów u mnie wygląda to tak: Fotka 1Fotka 2Fotka 3 Co do dźwięku to chodzi rewelacyjnie :buttrock: Ja powiercilem podobnie, tylko 14 :notworthy: i troiszke mi sie otwory polaczyly, ale ...........dzwiek nie jest wcale taki powalajacy :banghead: Jest glosniej, to fakt ale teraz musze rozwiercic juz do konca i wtedy zobaczymy jak gada pusty wydech :biggrin: :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.