Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No motor oryginal, tyle tylko ze Trzeba nim jezdzic a nie postwwic w garazu na dywanie.

 

.... nie do końca łapie kontekst Twojego posta

.

Dla wyjasnienia: pisałem że w oryginalnych lightbarach przełącznik decydujący

o użyciu tych świateł jest zamontowany w jedej z lamp.

Wlaczasz lub nie przy przełaczaniu na drogowe

 

Oczywiscie podczas jazdy raczej utrudniona zmiana ... dlatego trzeba sie zdecydowac przed

startem, czy ligtbary beda swiecily razem z drogowymi.

 

Tak mam w swoim moto i dla mnie jak najbardziej funkcjonalne rozwiazanie

Edytowane przez piotrpuzicki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w oryginałach jest zamontowany w obudowie jednej z lamp, a całość podłącza się

pod przełącznik mijania/drogowe ...

w oryginałach jest zamontowany w obudowie jednej z lamp, a całość podłącza się

pod przełącznik mijania/drogowe ...

 

Piotr

mam prosbę, czy możesz zrobic zdjecie tego przełącznika?

 

jeszcze jedno - podłączałeś przez przekażnik, czy prosto z kostki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] trzeba sie zdecydowac przed

startem, czy ligtbary beda swiecily razem z drogowymi.

 

Tez tak mam ze lightbary wlaczaja sie razem z dlugimi i jest to jedyne rozsadne rozwiazanie jesli chcesz uzywac jednego palca do wlacznia swiatel :icon_mrgreen:

Sztuka polega na tym aby podczas jazdy nie kombinowac z rekoma i nie odrywac ich od kiery. :) a nie szukac gdzies dodatkowego wlacznika swiatel

 

[...] Dolozylem zarowke Philips'a plus 30% i sam jestem ciekaw efektu.

 

To ja widzialem wczoraj zarowki Philips'a H7 ktore, ponoc, daja 50% wiecej swiatla i lepiej oswietlaja droge.

Moze takie zalozyc i bedzie OK ? :)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr

mam prosbę, czy możesz zrobic zdjecie tego przełącznika?

 

jeszcze jedno - podłączałeś przez przekażnik, czy prosto z kostki?

 

tutaj masz ZDJECIE tego cuda

a co do przekaźnika to oczywiscie jest. Załączenie swiateł drogowych powoduje

załączenie przekaźnika i włączenie lightbarow jezeli wczesniej zostaly wlaczone przez prezentowany włącznik w obudowie lampy.

 

Mozna tez je owym przełącznikiem wyłączyć i nie będą się paliły razem z drogowymi,

generalnie wcale się nie będą paliły

 

pzdr

 

Grzegorz raczej odpowiada nie na Twoj post, tylko nawiazuje do rozmowy o moto kupionym od 70 letniego goscia :banghead:

 

... to nie załapałem zupełnie :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:banghead:

Sztuka polega na tym aby podczas jazdy nie kombinowac z rekoma i nie odrywac ich od kiery. :banghead: a nie szukac gdzies dodatkowego wlacznika swiatel

 

:evil:

dodatkowy włącznik nie służy do włączania lightbarów w czasie jazdy.

Włacza się je w momencie zmiany świateł z mijania na drogowe (lub z drogowych na mijania jeśli ma tak ktoś podłączone)głównym włącznikiem zmiany świateł.

Włącznikiem dodatkowym możesz wyłączyc lighbary by nieświeciły wogule.

polecam rozwiązanie Piotra, też tak mam zrobione i sobie chwale

pozdrawiam

DAREK Z.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to jest właśnie DB Killer, zakładasz i jedziesz na kontrole, po pozytywnej kontroli zdejmujesz i w drogę :icon_razz:

 

Uwaga, Uwaga !!!!

Nie dotyczy UK !!! ( moze nie wszystkich regjonow, ale .... )

Wlasnie pojechalem z DK na stacje i .................... wroc jak bedziesz mial cichsze :notworthy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

juz po nocnych jazdach z nowa lampa. Swieci znacznie lepiej, super wyglada a na "długich" jasno jak w dzien. Polecam.

 

Dzisiaj zakupilem nowego Metzelera ME 880 (czekam za przednią) na tył, juz po samym ksztalcie widac, ze bedzie sie lepiej skladał w zakretach w stosunku do Dunlopa D404. Jazda calkiem przyjemna wg. mnie mniej wysilku trzeba przykladac do kladzenia go w zakrecie (zreszta XVS1100 sam sie pieknie kladzie...).

 

Wszystko byloby cudownie gdyby nie jakiś debilny ch*j na skrzyzowaniu nie zajechal mi drogi. Zakret w prawo, stoje pierwszy, ustap pierszenstwa przejazdu, przepuscilem dwa wozy i ruszam a ta bezmyslna masa zaraz po ruszeniu nagle mnie wyprzedza z lewej. Ledwie wyprostowalem z łuku motocykl, oparłem sie gmolem o prawe drzwi pasazera. Kut@s na to raczka do gory i pojechal w sina dal... Prawie, prawie a mialbym nową lewą noge :) ... z gipsu. sk***iel to najslabsze słowo na jego opis. Uważajcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kolejne pytanie:

 

Jak zdjęć lewą plastikową maskownicę w dragu 650, tą, która jest między zbiornikiem a osią kierownicy. Z prawej strony jest stacyjka, a chciałbym zdjąć lewą, żeby schować tam przekażnik do świateł dodatkowych. Widzę jedną śrubę z przodu na ramie, ale po jej odkręceniu coś trzyma jeszcze pod zbiornikiem - nie chcę szarpać bo jeszcze coś urwę. Tam jest jeszcze jakaś sruba ? Bo nie chce mi się wierzyć żeby do zdjęcia tej osłony trzeba było zbiornik demontować.

A w ogóle, to gdzie chowaliście przekażnik do lightbaru ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kolejne pytanie:

 

Jak zdjęć lewą plastikową maskownicę w dragu 650, tą, która jest między zbiornikiem a osią kierownicy. Z prawej strony jest stacyjka, a chciałbym zdjąć lewą, żeby schować tam przekażnik do świateł dodatkowych. Widzę jedną śrubę z przodu na ramie, ale po jej odkręceniu coś trzyma jeszcze pod zbiornikiem - nie chcę szarpać bo jeszcze coś urwę. Tam jest jeszcze jakaś sruba ? Bo nie chce mi się wierzyć żeby do zdjęcia tej osłony trzeba było zbiornik demontować.

A w ogóle, to gdzie chowaliście przekażnik do lightbaru ?

 

 

Cześć

Ja też miałem ten problem Tylko że w DRAGU 1100

I niestety trzeba ściągać zbiornik paliwa :icon_mrgreen:

Na tej plastikowej osłonie mam zamontowany włącznik do lightbarów a pod nią przekaźnik

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie, czy ktoś z was zakładał dodatkowo do lightbarów żarówki postojowe 5w?? Gdzie można by było kupić takie oprawki ??

 

Ja zamontowałem jasne diody. efekt ten sam a dużo prościej je zamontować

bo wystarczy wywiercić w lustrze dziurkę 4mm i przymocowac diodę silikonem.

Lihtbary zapalają się razem z długimi, a na pozycyjnych lub mijania świecą w nich diody

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamontowałem jasne diody. efekt ten sam a dużo prościej je zamontować

bo wystarczy wywiercić w lustrze dziurkę 4mm i przymocowac diodę silikonem.

Lihtbary zapalają się razem z długimi, a na pozycyjnych lub mijania świecą w nich diody

P.

 

Możesz pokazać jakieś fotki ?? Ja moje lightbary chce podłączyć bezpośrednio pod długie i dodatkowo chce mieć przełącznik właśnie na postojówki w lightbarach plus włączanie mijania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. też czeka mnie wymiana tylnego lacza, jak coś więcej pojeździsz to podziel się wrażeniami, które lepsze.

Pozdrawiam

Hej-hej. Ja mam obecnie zalozone 2xMetzler, a kiedys przy "marudzie" mialem Dunlopy (symbolu nie pamietam). Röznica jest zauwazalna-Metzler trzyma sie jak przyklejony i miekki, a Dunlop jest z twardszej gumy(wolniej sie sciera) i nie czulem na nim takiej pewnosci jak teraz na Metzler. Pozdro i Nara. :biggrin:

 

Przepraszam - nie oznaczylem cytatu - Przepraszam!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...